بازدید فرماندار داورزن از وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان

بازدید فرماندار داورزن از وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان

فرماندار داورزن بهمراه هیئت همراه به منظور بررسی وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان از روستاهای مهر، بهانگر، کلاته سادات و دو روستای  غیر برخوردار (کایف و ساروق) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، فرماندار داورزن به اتفاق جمعی از روسای ادارات و فرماندهان نیروی انتظامی طی بازدید و نشستی با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مهر، بهانگر، کلاته سادات و دو روستای  غیر برخوردار (کایف و ساروق)، معتمدین و اهالی روستاهای مذکور از نزدیک مشکلات و مسایل مطروحه را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

مسئول روابط عمومی امور آبفار داورزن در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان ارائه داد.

رامین ندائی ضمن تشکر از مساعدت های ستاد استان گفت: خوشبختانه اعتبار سال جاری مصوب از ماده ۱۸۰ در حدود ۳۰۰ میلیون تومان بوده و تا کنون حدود ۲۴۰۰ متر لوله به محل منتقل شده و برای تکمیل پروژه ۴ روستای دیگر نیاز به ۱۵ هزار متر لوله و اعتباری حدود ۳ تا ۴ میلیارد تومان می باشد.

ندائی افزود: در صورت تامین اعتبار لازم، اولویت با تعویض شبکه ی داخلی روستاهای زردکوهی، فشتنق و کایف است و در حال حاضر شبکه داخلی روستای ساروق تعویض و تعداد ۲۲ شیر برداشت جهت استفاده آب شرب نصب گردیده است.

فرماندار داورزن از زحمات مجموعه امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت برای روستاییان قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات