مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برقرسانی به ۶۰ هزار خانوار روستایی در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به ۶۰ هزار خانوار روستایی در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی در این استان خبرداد و این خدمات را بی سابقه و تحسین برانگیز خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: در چهل ساله گذشته از انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی به این استان شده که می توان به برقرسانی روستایی اشاره کرد.

وی تعداد روستاهایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب اسلامی باز نعمت برق برخوردار بودند را ۳۰ روستا عنوان و اظهارداشت: این درحالی است که در چهل سال گذشته بیش از هزار و ۷۲۰ روستا از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون در بیش از ۶۰ هزار خانوار روستایی شاهد روشن شدن لامپ های برق بجای فانوس هستیم و این روشنایی ها همگی به برکت نظام انقلاب اسلامی بوده است.

راهزادی از ادامه فعالیت های برقرسانی به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار که دارای کدروستایی از وزارت کشور هستند از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

وی گفت: متاسفانه پراکندگی و استقرار اغلب روستاهای استان در مناطق کوهستانی، کار برقرسانی را با مشکلات فراوانی مواجه می کند اما خدمات رسانی به این روستاها نیز از اولویت های انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای برقرسانی به عشایر نیز واگذاری " پنل های خورشیدی " در دستورکار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون برخی از روستاهای این استان با استفاده از سیستم های نوین برقرسانی از نعمت برق برخوردار هستند.

راهزادی از احداث روشنایی معابر در روستاهای استان هم خبرداد و ادامه داد: در چهل ساله گذشته حدود پنج هزار پایه روشنایی در معابر روستاهای این استان نصب و این درحالی است که در قبل از انقلاب، شاهد چنین خدمتی نبوده ایم.

وی گفت: تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب اسلامی هشت هزار مشترک بوده در حالی که هم اکنون این تعداد به بیش از ۲۵۲ هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد فیدرهای برق در این استان در دوران پهلوی را شش فیدر ذکر و یادآورشد: این تعداد هم اکنون به ۵۸ فیدر رسیده است.

راهزادی از افزایش طول شبکه های فشار متوسط و ضعیف از ۷۵۰ کیلومتر به بیش از هشت هزار کیلومتر برشمرد و ادامه داد: تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در دوران انقلاب اسلامی هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه و قبل از انقلاب اسلامی تنها ۸۸ دستگاه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات