دعوت سازمان برای مشارکت در تهیه نقشه هایی چون ساخت ساختمان های ساخته شده

سازمان نظام مهندسی ساختمان از دفاتر طراحی مهندسی برای مشارکت در تهیه نقشه هایی چون ساخت ساختمان های ساخته شده دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نامه ای به مسئولان دفاتر طراحی مهندسی ابراز داشته است:

با توجه به الزام قانونی و با عنایت به نامه شماره ۲۸۹۸۷مورخ ۹۷/۵/۱۳ معاونت محترم عمرانی استانداری یزد به کلیه شهرداری ها، مبنی بر تهیه نقشه های چون ساخت(as built)ساختمان های ساخته شده در موقع پایان کار و تاکید بر عدم صدورپایان کار بدون تهیه شناسنامه فنی و ملکی ونقشه های چون ساخت سازمان نظام مهندسی استان درنظر دارد با توجه به شرایط فعلی و استفاده از حداکثر پتانسیل های دفاترطراحی ، این خدمات را به دفاتر طراحی که تمایل دارند واگذار نماید.

براساس محتوای نامه، سا استان یزد از کلیه دفاترطراحی که تمایل به تهیه نقشه های چون ساخت(as built )(ساختمان هایی که فاقد سازنده ذیصلاح هستند ویا سازنده ذیصلاح به هر دلیل در اختیار صاحبکار نیست)می باشند، حداکثر تاپایان وقت اداری  پنج شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۱  به "واحد کنترل خدمات مهندسی" مراجعه و ثبت نام کنند تا در لیست ارجاع ‌ (درصورت انتخاب توسط متقاضی) قرار گیرند. ضمنا یک نمونه قرارداد تهیه نقشه های چون ساخت(as built) ‌
شامل تعرفه ، مدت زمان و سایر شرایط جهت نظر خواهی ارسال می گردد .

برای دریافت فرم قرارداد نقشه های چون ساخت کلیک کنید

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات