همسان سازی حقوق کارکنان  وزارت راه وشهر سازی مطرح شده است

همسان سازی حقوق کارکنان وزارت راه وشهر سازی مطرح شده است

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و استقلال امروز، مدیون خون ۲۳۰ هزار شهید است، افزود: دشمنان امروز هم فعالیت هایی برای گسست بین مردم و نظام انجام می دهند و مسئولان بیش از سایرین باید متوجه این تهدید و نیت شیطانی دشمنان باشند.

علائی ایجاد راه های روستایی را از دست آوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیش از انقلاب بسیاری از بخش ها از جمله رفاه روستاها مورد غفلت قرار داشت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد انقلاب در بخش ایجاد راه برای روستاها بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر این نکته که انجام مسئولیت در واقع کاری انقلابی است که در جبهه های مختلف انجام می شود، گفت: در بخش نظام اداری برنامه جامع اصلاح نظام اداری تصویب شده است، اما باید توجه داشت این نظام متاثر از دیگر نظام ها از جمله نظام اقتصادی است و نیاز به هماهنگی وجود دارد.

وی در خصوص وضعیت حقوق شاغلین زیرمجموعه این وزارتخانه افزود: همسان سازی حقوق کارکنان مطرح شده است و در این بخش با موضوع تامین منابع مواجه هستیم.

وی افزود: قوانینی در برنامه توسعه پنجم برای بهبود پرداختی ها در نظر گرفته شده است که البته در بخش هایی از جمله راهداری عملیاتی نشده است و عملیاتی شدن این بخش در بهبود وضعیت موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: برای این بخش نیاز به ارائه برنامه جامع منابع انسانی بود که این برنامه تهیه و ۳۰۰ مجوز استخدام برای ستاد و استان ها اخذ شده است و از اوایل اسفندماه سال جاری این تعداد جذب خواهند شد.

وی آموزش را شاکله کسب موفقیت عنوان کرد و افزود: سازمان ها در قالب برنامه ریزی مشترک می توانند کلاس های آموزشی برگزار کنند که زمینه ارتقا سطح دانش و اطلاعات کارکنان فراهم شود.

علائی یکی از دست آوردهای مهم وزارت راه و شهرسازی را راه اندازی سامانه شهراه عنوان کرد و افزود: پاسخگویی به مردم مهمترین بخش مسئولیت سازمان ها است، با راه اندازی این سامانه وزارت راه و شهرسازی گام مهمی در جهت پاسخگویی به مردم برداشته است و اقدام شاخص این وزارتخانه محسوب می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات