خودروهای شخصی پارک سوار ورودی شرقی تبریز ساماندهی می شود

خودروهای شخصی پارک سوار ورودی شرقی تبریز ساماندهی می شود

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در راستای ساماندهی ورودی شرقی تبریز (دروازه تهران) و رفع مشکلات حاصل از توقف خودروهای بین شهری، اقدامات لازم از جمله تحویل زمین از شهرداری محترم منطقه ۲، خط کشی و نصب تابلو، جانمایی ایستگاه تاکسی شناسایی و ساماندهی رانندگان و ... توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در جلسه ای که این ارتباط انجام گرفت، تمامی حاضران با مفید ارزیابی کردن ساماندهی ورودی شرقی تبریز و رفع مشکلات حاصل از توقف خودروهای بین شهری شهرستان های شرقی استان، برای اجرای هرچه بهتر این طرح اعلام آمادگی کردند و مقرر شد این طرح به صورت سه ماهه طبق لیست رانندگان خطوط با معرفی نماینده آنها به صورت آزمایشی و با اخذ مجوز از ادارات مربوطه اجرایی شود و بعد از بررسی سه ماهه فعالیت پارک سوار در خصوص شرکت های مسافرکشی بین شهری و یکپارچه سازی و ساختارسازی در سال جدید تصمیمات لازم اتخاذ شود .
آدی بیگ گفت: بنا بر اعلام معاون محترم دادستان، پس از ساماندهی کلیه خودروهای شخصی در محل پارک سوار پس از سه ماه آزمایشی، به تدریج این خودروها ساماندهی و به مجموعه های قانونی شرکت های تحت حمایت اداره راه تزریق و مجوزهای لازم صادر می شود .

گفتنی است جلسه بررسی ساماندهی ورودی شرقی تبریز (دروازه تهران) و رفع مشکلات حاصل از توقف خودروهای بین شهری با حضور معاون دادستانی، سخنگوی شواری اسلامی، رئیس پلیس راهور استان و تبریز، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تبریز، مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استان، مدیرعامل سازمان ترافیک، مدیرعامل سازمان پایانه ها، نمایندگان اداره راهداری و ترابری استان و معاونان و مدیران و کارشناسان حوزه حمل و نقل در محل سالن جلسه سازمان ترافیک برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات