پویش رنگ‌ها، جلوه حضور شهروندان در عرصه عمومی شهر

پویش رنگ‌ها، جلوه حضور شهروندان در عرصه عمومی شهر

پویش رنگ‌ها، جلوه حضور شهروندان در عرصه عمومی شهر

شهردار منطقه ۸ مشهد از برگزاری جشنواره پویش رنگها در طرح استقبال از بهار ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی در این خصوص گفت: در آستانه بهار ۹۸ با مشارکت شهرداری منطقه و معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.
وی افزود: این جشنواره در سه محور و موضوع سراج شامل مشهد؛ شهر زیارت و معنویت، فردوسی شامل مشهد؛ شهر خرد و بهارانه شامل مشهد؛ شهر نشاط، امید و زندگی و موضوعات آزاد در سطح محلات منطقه برگزار خواهد شد.
فرقانی عنوان کرد: پویش رنگ‌ها زمینه‌ساز بستری برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی مطلوب میان شهروندان و مدیریت شهری در عرصه عمومی شهر خواهد بود.
به گفته شهردار منطقه ۸ مشهد در این پویش تلاش بر آن است تا با مشارکت مردم فضایی جدید برای کسب تجربیات تعاملی بین اعضای خانواده‌ها به وجود آید و به درون‌مایه‌های فرهنگی و هنری محلات پرداخته شود؛ همچنین هدف نهایی که زیباسازی محیط با تعامل مستقیم و سلیقه مردم محلی باشد ساخته و پرداخته خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مشارکت محلات در بستر شوراهای اجتماعی و ایجاد همبستگی و توانمندسازی مردمی در جهت هم‌افزایی محلی، ارتقاء مشارکت‌های مردمی در زیباسازی محلات، ایجاد رقابت مثبت در محله‌آرایی و حفظ فعالیت های سنتی مردمی، مهمترین رویکرد همایش مردمی پویش رنگها است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات