رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر خبر داد:  احداث باغ موزه موسیقی و باغ کودکان در شیراز در آینده نزدیک

رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر خبر داد: احداث باغ موزه موسیقی و باغ کودکان در شیراز در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سولماز دهقانی» رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز با انتقاد از نبود شعار ویژه شهر شیراز گفت: مقرر شد شهرداری شیراز در مدت یک ماه نسبت به تعیین سازو کار هویت بصری شهر شیرازاقدام کند .

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری دوازدهمین نشست راهنمایان گردشگری در شیراز خبر داد و افزود: بیش از ۶۰۰ نفر از راهنمایان گردشگری کشور در این نشست چهار روزه که از ۳۰بهمن اغاز می شود شرکت می‌کنند .

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیرازگفت: برگزاری تورهای درون و برون شهری به منظور اشنایی راهنمایان گردشگری کشور با پتانسیل‌های کمتر شناخته شده شیراز و برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های این همایش است .

دهقانی افزود: برگزاری این رویداد تاثیر بسزایی در رونق گردشگری شهر شیراز خواهد داشت .

وی از بررسی ایجاد باغ موزه‌ی موسیقی ایرانی و باغ کودکان در کمیسیون خبر داد وافزود: مقرر شد اداره مطالعات طراحی شهری شهرداری گزارش جامعی از این طرح‌ها را در کمیسیون ارائه کند .

دهقانی افزود: در شهر شیراز محیطی امن برای آموزش و تفریح کودکان وجود ندارد .

وی ادامه داد: به دلیل کمبود فضای فرهنگی ویژه کودکان در شرق شیراز ، ایجاد این باغ در منطقه ۷ شهرداری می‌تواند جذابیت ویژه‌ای برای کودکان داشته باشد و کودکان از همه مناطق به این مکان امده و همراه با تفریح، اموزش ببینند .

وی با بیان اینکه داستانهای کودکانه درقالب یک باغ به تصویر کشیده می شود افزود: وجود ایستگاه‌های کتابخوانی، استقرار مبلمان و المان ویژه کودکان، روایت داستان کودکان از ویژگی‌های این باغ است .

دهقانی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی مناسب می‌توان داستانهای کتاب درسی سالهای گذشته را نیز در این باغ در نظر گرفت تا ضمن کسب مهارت برای کودکان، برای بزرگترها نیز تجدید خاطره باشد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات