۷۰ هزار مترمربع از معابر و محلات منطقه دو سنندج  درسال جاری آسفالت و بهسازی شد

۷۰ هزار مترمربع از معابر و محلات منطقه دو سنندج درسال جاری آسفالت و بهسازی شد

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج خبر داد: از ابتدای سال جاری ۷۰ هزار مترمربع از معابر و محلات منطقه دو با یک هزار تن آسفالت؛ بهسازی شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه دو سنندج در جمع خبرنگاران  آمار آسفالت معابر را در سالجاری اعلام کرد.

مدیر شهرداری منطقه دو عنوان کرد: در راستای سهولت و بهبود در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه، توسعه متوازن شهری و خدمت رسانی بهینه به شهروندان عملیات لکه گیری اسفالت و بهسازی محلات معابر و خیابانها در سالجاری با برنامه ریزی  لازم انجام گرفت.

مهندس عرفان فتحی بیان کرد: از ابتدای سالجاری  با یک هزار تن آسفالت ۷۰ هزار مترمربع از سطح خیابانها معابر و محلات  این منطقه در سالجاری آسفالت وبهسازی شد.

وی  اعلام کرد: شهرک اتوبوس رانی، تقاطع سنجرخان  ،خیابان آربابا  بخشی از معابر کانی کوزله ،محلات عباس آباد وفرجه  از جمله معابری است که در سالجاری  آسفالت و بهسازی شد.

مهندس فتحی  عنوان کرد: تعویض جداول مستهلک و فرسوده خیابانها و کوچه هایی که از عمر بالایی برخوردار است و همچنین جدول گذاری در کوچه های فاقد جدول  از دیگر  برنامه های عمرانی سطح منطقه در سالجاری بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور هدایت آبهای سطحی حاصل از بارندگی و جلوگیری از رواناب سیلاب ها، افزایش و ارتقاء سطح بهداشت محیط شهری بیش از سه هزار و ۳۰۰ متر جدول گذاری به صورت نهر و کانیوا در سالجاری  در معابر سطح منطقه انجام گرفت.

مدیر شهرداری منطقه دو ابراز امیدواری نمود: با انجام عملیات عمرانی و رفع مشکلات سطح منطقه بتوانیم   موجبات رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات