پروژه مجتمع تجاری  - خدماتی خیابان داراب ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه مجتمع تجاری - خدماتی خیابان داراب ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

رییس سازمان سرمایه گذاری  ومشارکت های مردمی شهرداری سنندج از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مجتمع تجاری -خدماتی داراب واقع در خیابان غفور خبر داد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۱۰ متر در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری در حال  احداث است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی  شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مجتمع تجاری – خدماتی خیابان داراب خبر داد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی  شهرداری سنندج اظهار داشت : استفاده از پتانسیل های بخش های خصوصی و جذب سرمایه گذار در راستای احداث مراکز تفریحی ،ورزشی ،خدماتی و تجاری یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های این سازمان است.

مهندس آرش اسماعیل نسب عنوان کرد: از مهمترین نتایج مثبت سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی  در پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی توسعه متوازن و پایدار شهری است.

وی افزود: عملیات احداث مجتمع تجاری – خدماتی خیابان داراب واقع در محله غفوربا انتخاب سرمایه گذار در سال ۹۶ آغاز شد.

مهندس اسماعیل نسب اعلام کرد: این مجتمع   تجاری خدماتی در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع و با زیر بنایی ۱۳۵۰د متر احداث شده است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مجتمع تجاری  -خدماتی داراب واقع در خیابان غفور خبر داد وگفت : این مجتمع  در شش طبقه شامل یک طبقه زیرزمین با کاربری انباری تجاری، همکف با کاربری تجاری و طبقات اول تا چهارم هر کدام دارای سه واحد با کاربری خدماتی احداث شده است.

رییس سازمان سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی  شهرداری سنندج  با بیان اینکه  در راستای مشارکت سرمایه گذاران در اجرای پروژه های سرمایه گذاری و سهولت حضور بخش خصوصی در حوزه های مختلف مشوق های زیادی در نظر گرفته شده است ابراز امیدواری نمود: با برنامه ریزی لازم بتوانیم با جذب سرمایه گذار در راستای اجرای پروژه های متنوع عمرانی ،تفریحی و خدماتی در سطح شهر گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات