‍ آتش‌نشانان کرمان، جان مادر و دو فرزندش را از میان شعله‌های آتش نجات دادند

‍ ‍   آتش‌نشانان کرمان، جان مادر و دو فرزندش را از میان شعله‌های آتش نجات دادند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از نجات یک زن و دو فرزندش در آتش سوزی منزل مسکونی‌شان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری گفت: در  ساعت ۱۹ و سه دقیقه‌ی شب گذشته، طی تماس با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد آتش‌سوزی آگاه شدیم.

وی محل حادثه را روستای ده بالا اعلام کرد و افزود: این آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی رخ داده بود که بلافاصله  تیم اطفاء حریق این سازمان از ایستگاه شماره ۹ آتش نشانی به محل حادثه اعزام  شدند.

عسکری ادامه داد: آتش‌نشانان وقتی به محل حادثه  رسیدند با یک منزل مسکونی که کاملا طعمه حریق شده بود و فریادهای مادری که درخواست کمک و نجات جان خود و دو فرزندش را از میان شعله های آتش داشت، روبه‌رو شدند .

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: آتش‌نشانان با سرعت و بدون کوچک‌ترین اشتباه و لحظه‌ای اتلاف وقت،  به دل آتش زده و با رشادت جان این مادر و دو فرزند خردسالش را که در میان شعله های آتش محبوس شده بودند و از شدت حرارت و دود در آستانه‌ی کما و بیهوشی بودند، نجات دادند .

وی خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان بدانند در لحظات اولیه آتش سوزی در صورتی که حریق گسترده شده  و جان آنها را تهدید می‌کند خروج از محل آتش سوزی و نجات جان خود در اولویت قرار دهند.

عسکری افزود: علت حادثه‌ی مذکور  در دست بررسی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات