محمد جهانشاهی به عنوان دبیر ستاد توسعه گردشگری شهرداری معرفی شد

محمد جهانشاهی به عنوان دبیر ستاد توسعه گردشگری شهرداری معرفی شد

طی حکمی از سوی شهر دار کرمان ،محمد جهانشاهی به عنوان  دبیر ستاد توسعه گردشگری شهرداری معرفی شد .

متن حکم به شرح زیر است :

جناب آقای« محمدجهانشاهی»

با سلام ؛

نظر به اهمیت پرداختن به موضوع " توسعه گردشگری"  به عنوان یکی از اساسی ترین راهبردهای توسعه پایدار شهر کرمان و نقش و اهمیت این حوزه در ایجاد تحرک در اقتصاد شهری و کمک به توسعه متوازن شهری و آگاهی به این مهم که توسعه گردشگری مساله ای است که تنها با تصدی گری یک ارگان محقق نشده و همدلی و همراهی همه مردم و دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی را طلب می کند ، مجموعه ایی تحت عنوان ستاد توسعه گردشگری در شهرداری کرمان تدارک دیده شده تا همه فعالیت های مرتبط در زمینه توسعه گردشگری را هم راستا و هماهنگ نماید.

موفقیت مجموعه مذکور در گرو به کارگیری هوشمندانه و هدفمندانه همه ظرفیت ها و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در شهر کرمان و ایجاد ساختاری فرابخشی است.

با عنایت به سوابق جنابعالی در دستگاه محترم متولی توسعه گردشگری یعنی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و همچنین سوابق ارزشمند شما در همکاری و تعامل با سمن ها و مجموعه های غیر دولتی فعال در حوزه گردشگری شما را بعنوان دبیر ستاد توسعه گردشگری شهرداری کرمان منصوب می نمایم.

برقراری ارتباط و تعامل مستمر و موثر فی مابین مجموعه مدیریت شهری ، شورای اسلامی شهر کرمان ، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان کرمان و همچنین همه نهاد های فعال در صنعت گردشگری چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی مورد انتظار اینجانب است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از توان و تجربه همه دغدغه مندان حوزه گردشگری و بکارگیری ظرفیت های موجود در پیش برد اهداف عالیه شهرداری کرمان موفق و موید باشید.

سید مهران عالم زاده

شهردار کرمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات