مهندس مهدلو شهردار زرند :بوستانهای شهر به مجموعه های بازی پلی اتیلن مجهز خواهند شد./ مجموعه بازی بوستان شهید نوسازی و تعویض خواهد شد

مهندس مهدلو شهردار زرند :بوستانهای شهر به مجموعه های بازی پلی اتیلن مجهز خواهند شد./ مجموعه بازی بوستان شهید نوسازی و تعویض خواهد شد

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند بهمراه مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما,منظر و فضای سبز شهرداری زرند ضمن بازید از کارخانه لوازم بازی پلی اتیلن شیراز از خرید ۵ مجموعه بازی پلی اتیلنی جدید خبر داد .

مهندس مهدلو شهردار زرند با اشاره به وضعیت نوسازی و استاندارد سازی وسایل بازی پارک ها و بوستان های سطح شهر گفت:یکی از ضروریتهای جامعه امروز شادابی و نشاط کودکان و به روز بودن وسائل و تجهیزات شهری می باشد که در این خصوص شهرداری اقدامات مهمی را در دستور کار خود دارد .

منتخب شورای شهر زرند به لزوم ایجاد شور و نشاط در پارک های محله و ارتقاء سطح روحیه شادابی برای کودکان و خانواده ها اشاره و اظهار کرد:در این راستا شهرداری زرند سعی داردپارکهای محله ای که با تلاش نیروهای شهرداری آماده شده و در دهه فجر به بهره برداری می رساند را به وسائل بازی پلی اتیلن مجهز نماید.

وی با بیان اینکه بهبود فضاهای عمومی و رسیدگی به آن ها برای بهره گیری شهروندان باعث شادابی و طراوت می شود گفت:استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها و بوستان‌های یکی از مهمترین اولویتهای ما در مجموعه شهرداری خواهد بود .

وی با اعلام اینکه وسایل بازی فلزی ، خارج از استانداردهای بوستانها می باشد گفت: خرید ۴ مجموعه پلی اتیلن به انجام رسیده و به زودی عملیات نصب آنها انجام خواهد شد .

شهردار زرندبا اعلام این موضوع که این وسایل با رعایت استانداردهای لازم و اصول ایمنی خریداری و نصب خواهند شدگفت: خرید یک مجموعه ست بزرگ بازی برای بوستان شهید که یکی از بهترین و بزرگترین پارکهای شهر زرند می باشد نیز انجام و به زودی این مجموعه مستهلک به طور کامل تعویض خواهد شد .

وی هزینه خرید و نصب این مجموعه ها را بالغ بر ۲میلیاردو پانصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمامی مجموعه ها تولید داخلی بوده و از لحاظ کیفیت با بهترین برندهای بین المللی رقابت می کنند

وی افزود: محوطه ای که وسایل روی آن نصب می شود پس از زیر سازی و بتن ریزی بر روی آن کفپوش از نوع گرانول که بافتی اسفنجی و نرم دارد و از آسیب کودکان هنگام بازی جلوگیری می کند چسبانده خواهد شد .

وی در پایان افزود: به زودی شاهد تحولات دیگری در حوزه زیباسازی شهر و همچنین تجهیز پارکها و بوستانها به وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان خواهیم بود.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات