مسوولیت زیرسازی محل حفاری با شرکت حفار است

مسوولیت زیرسازی محل حفاری با شرکت حفار است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مرتضی عارف در خصوص تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فرورفتگی محل آسفالت شده از حفاری یکی از شرکت‌های پیمانکاری که باعث فرو رفتن لاستکیک خودرو درون آن شده بود اظهار کرد: بر اساس قانون و قرارداد فی مابین شهرداری و دستگاه حفار، پر کردن محل حفر شده و زیرسازی مناسب با شرکت حفار است.

وی ادامه داد: پس از تنظیم صورتجلسه پایان حفاری، شهرداری گرگان توسط شرکت حفار و کارفرمای آن نسبت به آسفالت مسیر حفاری اقدام خواهد کرد.

معاون زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری گرگان تاکید کرد: این فرورفتگی به دلیل بی‌کیفیت بودن آسفالت نیست بلکه متاسفانه به دلیل عدم رعایت مشخصات فنی در پر کردن محل حفاری توسط شرکت حفار بوجود آمد.

عارف تاکید کرد: مسوولیت پر کردن مسیر حفاری با شرکت حفار است و شهرداری هیچگونه مسوولیتی با توجه به قرار داد با کارفرما ندارد.

وی گفت: از پایان حفاری به مدت دو سال شرکت حفار موظف است نسبت به حوادث پیش آمده در مسیر حفاری و زیرسازی انجام شده پاسخگو باشد و افراد متضرر در حوادث مشابه می‌توانند از طریق مراجع ذیصلاح موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات