امام‌جمعه اردکان: تعصبات قومی و قبیله‌ای، حزبی و...

شهردار منتخب شهر اردکان و معاونین شهرداری با امام‌جمعه اردکان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، امام‌جمعه اردکان در این دیدار گفت: قبول مسئولیت در شرایط سخت کشور بااین‌همه گلایه و باوجود رسانه‌های مختلف، دشواری‌های خاص خود را دارد که سعه‌صدر زیادی می‌طلبد.

وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) که ابزار مدیریت داشتن شرح صدر است؛ افزود: شرح صدر برای برخی از مسئولین که در معرض مراجعه بیشتر مردم هستند لازم‌تر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر ملاک امتیازدهی به مسئولان نحوه عملکرد و اندازه پایبندی آن‌ها به قانون دانست و اظهار داشت: تعصبات قومی و قبیله‌ای، حزبی و سیاسی در شان مردم با فرهنگ اردکان نیست و در دین اسلام هم از این قضاوت‌ها منع شده است.

وی ادامه داد: در جایگاه امام‌جمعه تلاش می‌کنم از مسئولان در جایگاه قانونی‌شان دفاع کنم و از آن‌ها انتظار خدمت و انجام‌وظیفه داریم.

امام‌جمعه اردکان گفت: مدارا با مردم دستور دین است و ثواب صدقه دارد، اما معنای مدارا نادیده انگاشتن قانون، عدالت و دفاع نکردن از بیت‌المال نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر تصریح کرد: برخورد خوب کارمندان شهرداری و توجه به ارباب‌رجوع کمترین انتظار مراجعه‌کنندگان است که باید برآورده شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کاری قرار داده شود؛ ادامه داد: در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مهم مشورت کافی گرفته شود و برای دوری از اختلاف با اعضای محترم شورا تعامل و مشورت کافی صورت پذیرد.

به‌منظور استفاده از خرد جمعی، کمیته‌های مختلف شهری تشکیل می‌شود

در ادامه این دیدار، شهردار منتخب اردکان از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اردکان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: اجر و پاداش خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها ثواب شهادت در راه خدا را دارد.

اباذر غفوری گفت: فلسفه وجودی ما به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و خدمات رسان، خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر رعایت قانون در شهرداری اردکان و رفع سریع معضلات افزود: به‌منظور اعتمادسازی در عرصه خدمت در شهرداری، تسهیل امور مردم، تسریع در خدمت‌رسانی و تکریم ارباب‌رجوع سه مقوله مورد تاکید است.

غفوری استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، به‌کارگیری ایده‌های نوین و تحقق شهر خلاق را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتقاد سازنده هیچ‌گاه تقابل محسوب نمی‌شود بلکه راهکاری برای بهبود مدیریت شهری است.

سرپرست شهرداری اردکان با بیان اینکه نظرهای صاحب‌نظران و افراد متخصص در امور شهری باید به مرحله اجرا برسد؛ تصریح کرد: با استفاده از تجارب و ایده‌های صاحب‌نظران و معتمدان محلی توسعه شهر را تسریع می‌کنیم .

اباذر غفوری با اشاره به اینکه شهرداری در نظر دارد کمیته‌های مختلف شهری تشکیل دهد؛ تصریح کرد: به خرد جمعی باور داریم لذا یکی از اهداف شهرداری در آینده بهره‌مندی از مشورت‌های معتمدین، بزرگان شهری و صاحب‌نظران است که می‌تواند ما را در خدمت‌رسانی و توسعه و سازندگی یاری کند که این رویکرد موردتوجه جدی قرار گرفته است.

شهردار منتخب اردکان در پایان بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تاکید کرد و یادآور شد: اولویت معاونت عمرانی باید تکمیل پروژه‌‌های نیمه‌تمام شهرداری باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات