شورای هماهنگی پدافند غیرعامل صنعت آب و برق بوشهر برگزار شد

با حضور سردار محمدعلی مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، شرایط صنعت آب و برق استان در حوزه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ سردار محمدعلی مطیعی اظهار داشت: فعالیت پدافند غیرعامل، مقابله با تهدیدات دشمن در هر سطح و شیوه ای می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه از سوی کشورهای خارجی، پرسنل صنعت آب و برق استان می بایست مراحل بومی سازی تاسیسات و امکانات مرتبط را در دستور کار خود قرار دهند.

سردارد محمد علی مطیعی با اشاره به اهمیت سطح بندی اهداف از نظر پدافند غیرعامل تصریح کرد: کلیه تاسیسات آب و برق استان بوشهر باید از نظر سطح بندی پدافند غیرعامل مورد بررسی و بازنگری قرار گیرند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به دلیل حساسیت و طولانی بودن خط کوثر، مطالعات پدافندغیرعامل این خط آبرسانی به طور ویژه در دستور کار شرکت آبرسانی خلیج فارس قرار گیرد.

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با شناخت ریسک ها در صنعت آب و برق می توان به پایداری سیستم ها و تاسیسات کمک شایانی کرد.

مهندس بهمن گشتاسب افزود: در کلیه سطوح می بایست علاوه بر بررسی فنی، پروژه ها را از دیدگاه پدافند غیرعامل نیز مورد کنکاش و سطح بندی قرار داد.

گشتاسب اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در پروژه های صنعت آب استان را یکی از الزامات دانست و تصریح کرد: انجام مطالعات پدافند غیرعامل سدهای دشت پلنگ و باغان و همچنین تکمیل مطالعات پدافندی سدهای رییسعلی دلواری و دالکی از اولویت های شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر می باشد.

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در پایان ۱۰ پروژه این شرکت را در رده مهم و ۳۵ پروژه را در رده ی عادی از لحاظ سطح بندی پدافند غیرعامل نامید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات