معاون وزیر نیرو از پروژه های صنعت برق غرب در استان کرمانشاه بازدید کرد

مهندس علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از حضور مهندس حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به منظور بازدید از پروژه های صنعت برق غرب در استان کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت شبکه و میزان رشد پروژه های برق غرب کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: مهندس حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به منظور بازدید از پروژه های صنعت برق در استان کرمانشاه با هدف بررسی وضعیت شبکه و میزان رشد پروژه های برق غرب کشور به این استان سفر کرد.

وی افزود: در ابتدای این سفر، مهندس حائری در نشست کاری استاندار کرمانشاه با مدیران استان شرکت نموده و گزارشی از وضعیت تاب آوری صنعت برق برای تابستان سال آینده را تشریح و از آمادگی کامل این صنعت خبر داد.

مهندس اسدی گفت: مقصد بعدی مهندس حائری، بازدید از نیروگاه دالاهو و شرکت در جلسه مشترکی با حضور مدیران صنعت برق استان بود که در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی نیروگاه دالاهو و همچنین دیگر اقدامات در دست اقدام برای بهبود وضعیت تولید برق در سال ۱۳۹۸ توسط مدیران صنعت برق غرب ارائه گردید.

وی افزود: در ادامه این بازدید، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پست ۴۰۰ کیلوولت مرصاد که یکی از پست های مهم منطقه است و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده، بازدید کرد.

مهندس اسدی گفت: به منظور تزریق انرژی تولید شده توسط نیروگاه دالاهو به شبکه سراسری، دو فیدر خط ۴۰۰ کیلوولت در این پست و در کمترین زمان ممکن احداث گردید.

مدیرعامل برق غرب گفت: مقصد نهایی مهندس حائری، بازدید از پروژه مهم پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت شاهد بود که یکی از پست های مهم در منطقه می باشد و در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اهداف اقتصاد مقاومتی، در احداث این پست حتی الامکان از تجهیزات ساخت داخل استفاده شده است.

وی افزود: این پست دارای دو فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، دو ترانس با ظرفیت هرکدام ۱۶۰ مگاولت‌آمپر و جمعاً به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت‌آمپر و ۴ فیدر خروجی ۶۳ کیلوولت می‌باشد.

مهندس اسدی گفت: این پست از نوع DCS بوده و در آن از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا استفاده شده است.

مدیرعامل برق غرب در پایان گفت: مهندس حائری در بازدید میدانی از این پروژه ها ضمن ابراز خرسندی از پروژه های برق در غرب کشور ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه ها، کمک شایانی به وضعیت تولید برق در منطقه غرب کشور شود تا در پیک بار سال ۹۸ شاهد خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در منطقه نباشیم.

شایان ذکر است معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پایان این بازدید، از زحمات شبانه روزی مهندس اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب و کارکنان این شرکت به منظور تسریع در احداث، نصب و بهره‌برداری از این تجهیزات و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تقدیر و تشکر نمود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات