استقرار میز خدمت برق  در روستای حسن آباد شهرستان سمنان

استقرار میز خدمت برق در روستای حسن آباد شهرستان سمنان

به همت پایگاه بسیج نور انجام شد ؛

استقرار میز خدمت برق  در روستای حسن آباد شهرستان سمنان

به همت پایگاه مقاومت بسیج نور و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ، میز خدمت در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) روستای حسن آباد شهرستان سمنان مستقر شد .

گفتنی است : تقاضای اصلاح شبکه های فشار ضعیف هوایی روستا مطرح گردیده و توسط مدیرعامل این شرکت نحوه احداث خطوط برق رسانی بر اساس استانداردهای موجود تشریح شد.

یادآور می شود : بهینه سازی وضعیت روشنایی معابر ، درخواست دیگری است که عنوان شده و با توجه به وجود ساکنین و تعداد خیابان ها و کوچه ها ، توضیحاتی مبنی بر وجود پایه ، سرچراغ و روشنایی مکفی ارائه گردید.

قابل ذکر است : برقراری روشنایی معابر مسیر یک واحد دامداری ، از جمله موردی است که توسط یکی از اهالی طرح موضوع شده و در نظر است با حضور متقاضی و کارشناسان برق سمنان بازدید میدانی انجام شده و در صورت وجود زیرساخت لازم در این زمینه ، مساعدت به عمل آید.

خاطر نشان می سازد : تقاضای ایجاد نیروگاه خورشیدی توسط احدی از اهالی روستا بیان گردیده و در پاسخ آن راهنمائی های لازم مبنی بر این که وجود فضای مناسب در پشت بام جهت استقرار ساختار فولادی و پانل های خورشیدی یک ضرورت است تبیین شده و پیشنهاد گردید افرادی که می خواهند در این بخش سرمایه گذاری کنند، از سیستم هائی که محدود به ظرفیت انشعاب است استفاده کنند.

همچنین در برنامه میز خدمت ، ایستگاه سلامت پایگاه بسیج نور شرکت توزیع برق استان با حضور پزشک عمومی فعالیت نموده و افرادی که به این ایستگاه مراجعه داشتند ، ویزیت رایگان گردیدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات