خدمات برق همگانی است و همگی باید در استفاده بهینه از آن تلاش نمائیم

خدمات برق همگانی است و همگی باید در استفاده بهینه از آن تلاش نمائیم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

خدمات برق همگانی است و همگی باید در استفاده بهینه از آن تلاش نمائیم

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

آیت ا... سیدمحمد شاهچراغی در این دیدار بیان داشت: خدمات برق همگانی و عمومی است و جملگی می باید در راستای استفاده بهینه از این نعمت الهی ، اهتمام و تلاش نمائیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایسته شرکت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی اظهار داشت : خدماتی که تلاشگران برق به مردم ارائه می کنند ، ماندگار و دائمی است و این یک توفیق است که نصیب کارکنان برق شده تا در عرصه مقدس خدمت رسانی ، خدمت نمایند.

وی اظهار داشت : اقدامات این شرکت به مناسبت چهل سالگی انقلاب قابل تقدیر است و برنامه هائی که در زمینه خدمات برق به منظور بزرگداشت دهه فجر برنامه ریزی شده همگی مردمی و بقا و دوام دارند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هرکس که به مردم بیشتر خدمت کرده و نفع بیشتری برساند ، بهترین مردم است و تا می توانید در مسئولیت هائی که دارید ، سعی کنید خدمات ارزنده ای به مردم داشته باشید.

در ابتدای این دیدار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب و دهه فجر گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین بهار انقلاب ، اقدامات اثر گذار و بسیار شایسته ای برای مردم استان طرح ریزی گردیده است .

سیدمحمد موسوی زاده افزود : ۴۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، ارزشی ، هنری ، تبلیغی ، تخصصی و فنی در شورای فرهنگی این شرکت به مناسبت چهل سالگی انقلاب مصوب شده که جنبه های درون و برون سازمانی داشته و اجرایی می شوند .

وی اضافه کرد : اجرای رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و تاسیسات توزیع برق ۴۰روستای دور دست استان ، یکی از برنامه های این شرکت است .

وی تصریح کرد : استقرار میز خدمت در ۴۰ روستای استان و بررسی و رسیدگی حضوری و چهره به چهره مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق و ارائه سه خدمت رایگان در دهه فجر امسال ، به عنوان دو برنامه دیگری است که اجرائی می شوند .

وی همچنین از حضرت آیت ا... شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به دلیل توصیه به مردم پیرامون مصرف بهینه برق از طریق تریبون مقدس نماز جمعه تقدیر کرد و گفت : موضوع صرفه جویی منطقی و استفاده صحیح از برق یک امر مستمر است و همگی باید تلاش کنیم تا با مدیریت مصرف، در حفظ این نعمت الهی و ثروت ملی مشارکت بیش از پیش داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات