افتتاح شش پروژه عمرانی برق رسانی در  شهرستان سرخه

افتتاح شش پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سرخه

در دهه فجر امسال انجام می شود؛

افتتاح شش پروژه عمرانی برق رسانی در  شهرستان سرخه

مدیرتوزیع برق شهرستان سرخه اعلام کرد: باهدف ظرفیت سازی برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه ، پروژه های برق رسانی این شهرستان در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

مهدی پاک طینت گفت: برای آماده سازی و بهره برداری از شش پروژه ی عمرانی برق رسانی شهرستان سرخه در چهل سالگی انقلاب، مبلغ هفت میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: دو پروژه احداث یک دستگاه پست زمینی کیوسکی به همراه شبکه فشار متوسط زمینی و اصلاح پست زمینی و خط ۲۰ کیلوولت در جاده افتر با اعتبار دو میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال، پروژه احداث دو هزار و ۱۰ متر شبکه و نصب ۱۴ دستگاه ترانس به ظرفیت ۵۸۰ کیلوولت آمپرجهت تامین برق متقاضیان جدید به مبلغ دو میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال، دو پروژه احداث شبکه فشار ضعیف در بلوار انقلاب ، خیابان ۲۲ بهمن و شهرک کمیته امداد لاسجرد و اصلاح ۱۲ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت در جاده صفائیه با هزینه ۵۰۲ میلیون ریال و پروژه نصب دو پست خازن معدن ریبار و ابتدای جاده ارونه و سایر روستاهای شهرستان با مبلغ ۷۳۰ میلیون ریال، پروژه هایی هستند که در دهه فجر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به این که ۹۴ درصد شبکه ها ، تاسیسات و تجهیزات برقی این شهرستان ، پس از انقلاب اسلامی احداث شده اظهارداشت: قبل از انقلاب ، از طریق ۱۴ پست، تغذیه برق مشترکان انجام می گرفته و بعد از انقلاب تاکنون ۴۳۸ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۵۳ مگاولت آمپر احداث شده و در بخش شبکه ها نیز ۳۱ کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی وجود داشته و پس از انقلاب ۶۲۹ کیلومتر شبکه توزیع برق دایر شده و درحالی که قبل از انقلاب، یک اشتراک چاه آب کشاورزی برق دار بوده، پس از انقلاب ، ۱۱۲ انشعاب چاه آب کشاورزی تامین برق شده است . لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات