طی حکمی از سوی وزیر نیرو: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان شد

» طی حکمی از سوی وزیر نیرو، " مهندس داود راهزادی "‌ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، در بخشی از حکم " دکتر رضا اردکانیان " وزیر نیرو چنین آمده:

جناب آقای مهندس راهزادی
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
به موجب این حکم و در راستای دستورالعمل" ارتقای هماهنگی بین مدیران استانی" موضوع بخشنامه شماره ۳۴۴۲۱/۵۰/۱۰۰ مورخ ۱۳۸۶/۵/۷، به مدت یکسال به عنوان رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می گردید.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و همکاری سایر اعضای شورا در انجام وظایف ذیل موفق و موید باشید:

گفتنی است هشت وظیفه برای رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان از سوی وزیر نیرو مشخص شده است.

همچنین لازم به ذکر است که در چهار ساله گذشته، برای سومین باری است که مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان از سوی وزرای نیرو منصوب شده است.

مهندس داود راهزادی در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در سال ۹۶ بعنوان یکی از سه مدیران برتر استان از سوی دکتر احمدی استاندار، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

    نظرات