مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برقرسانی به چهار روستای استان در دهه فجر امسال

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به چهار روستای این استان در دهه فجر امسال خبرداد و اظهارداشت: برای برقرسانی به این روستاها اعتباری حدود ۱۹ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " مهندس داود راهزادی " در گفت و گو رسانه ای در یاسوج گفت: روستاهایی که در دهه فجر امسال در این استان از نعمت برق برخوردار خواهند شد " له وار حسین " در شهرستان بویراحمد، " پاگچ و آبکل تاوه شیشه و محمدیان " در شهرستان گچساران و " مدول " در شهرستان بهمئی است.

وی تعداد خانوارهای این روستاها را ۳۱ خانوار عنوان و خاطرنشان کرد: چهار دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ و ۳۳ کیلووات در این روستاها نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: محل تامین اعتبار برای برقرسانی به این روستاها ار محل منابع داخلی توانیری بوده است.

راهزادی، تعداد روستاهای برقدار استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۷۶۰ روستا عنوان و یادآورشد: تنها ۳۰ روستا از این تعداد قبل از انقلاب اسلامی برقدار و مابقی در چهل ساله گذشته از نعمت برق برخودار شدند.

وی تعداد خانوارهای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد که از نعمت برق برخودار هستند را حدود ۶۰ هزار خانوار روستایی ذکر و پراکندگی، سخت گذری، نبود محورهای دسترسی مناسب و کوهستانی بودن را از مهمترین مشکلات کنونی برای برقرسانی در این استان برشمرد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات