رنگ‌آمیزی و نصب تابلو برای همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر مشهد تا  ...

رنگ‌آمیزی و نصب تابلو برای همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر مشهد تا ...

رنگ‌آمیزی و نصب تابلو برای همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر مشهد تا پایان سال جاری / با ۱۳۷، مردم شنیده می‌شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد در پی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷، دستور رنگ‌آمیزی و نصب تابلو برای همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر، تا پایان سال جاری را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی که در هشتمین و آخرین روز از طرح پاسخگویی مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، خود نیز به صورت مستقیم، پاسخگوی تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان بود، با توجه به حجم بالای درخواست‌های مردم، طی تماسی با مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، بلافاصله دستور رنگ‌آمیزی و نصب تابلو برای همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر را تا پایان سال جاری صادر نمود.
وی در این خصوص اظهار داشت: تعدادی از درخواست‌های شهروندان در روز جاری با مرکز ۱۳۷ در ارتباط با بنده، به موضوعات ضروری مرتبط بود که انجام این درخواست‌ها، نیازمند کار سنگینی نیست، یکی از این موارد که چند تَن از شهروندان به آن اشاره داشتند، موضوع رنگ‌آمیزی سرعتگیرها و یا نصب تابلو برای برخی از سرعتگیرهای سطح شهر بود.
وی اذعان داشت: برخی از سرعتگیرهای سطح شهر، بدلیل اینکه رنگ‌آمیزی آنها از بین رفته است، شبها دید کافی نداشته و باعث می‌شود خساراتی به خودروهای شهروندان در گذر از این سرعتگیرها وارد شود، لذا دستور دادم تا پایان سال جاری، با ورود سازمان حمل و نقل و ترافیک و مناطق، همه سرعتگیرهای آسفالتی سطح شهر رنگ‌آمیزی شده و برای آندسته که تابلو ندارند، تابلو نصب شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: کارهایی مانند خط کشی گذرگاه‌های عابر پیاده، جزو کارهای روتین شهرداری بوده و اگر تا کنون در برخی مناطق نیز با تاخیر و یا تعلل انجام شده است، ناشی از گرفتاری مناطق بوده که باید در اولین فرصت این نیازهای به حق و قانونی شهروندانمان رفع شود.
کاظمی حضور مردم در مرکز ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان را از دو منظر مهم دانست و افزود: از یک سو، با اجرای این طرح، مردم و شهروندان، احساس می‌کنند که مدیران و مسئولانی هستند که می‌توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات و مسائل مختلف مرتبط با مدیریت شهری را با آنها در میان بگذارند که این خود باعث ایجاد اعتماد به نفس در شهروندان و ایجاد رضایتمندی در آنها از شهرداری می‌شود.
وی ادامه داد: بسیاری از درخواست‌هایی که شهروندان در تماس با ۱۳۷ مطرح می‌کنند، به این دلیل که آنها در محل زندگی کرده و به مشکلات آنجا بیشتر اشراف دارند، لذا می‌تواند پیشنهادات آنها می‌تواند در روند کارهای اجرایی و تصمیم‌گیرهای ما، اتفاقات خوبی را رقم بزند.
معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برخی از شهروندان که ۱۳۷ تماس می‌گیرند، در جریان مشکلات موجود برای اجرای برخی از پروژه‌های شهری نیستند لذا ما وقتی مسائل مختلف و مشکلات بر سر راه مدیریت شهری را برای آنها شرح می‌دهیم، بسیاری از مردم قانع می‌شوند که این خود رضایتمندی ایجاد می‌کند و حتی نارضایتی‌ها را به رضایتمندی تبدیل می‌کند.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات