پاسخگویی به ۷۸ صنعت فعال در محور غرب مشهد

پاسخگویی به ۷۸ صنعت فعال در محور غرب مشهد

پاسخگویی به ۷۸ صنعت فعال در محور غرب مشهد

مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی شهرداری مشهد از پاسخگویی به ۷۸ صنعت فعال در محور غرب مشهد در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد ناصر خطیب با بیان این مطلب، گفت: مصوبه شورا پیرامون ساماندهی صنایع محور غرب مشهد پیگیری و اخذ شده و مرحله پایلوت کار به اتمام رسیده است و به زودی در جلسه‌ای با حضور شهردار مشهد تصمیم‌گیری نهایی در خصوص طرح پایلوت و تایید آن صورت می‌گیرد و پس از تایید این طرح، می‌توان به ۷۸ صنعت محور غرب و حاشیه بزرگراه آزادی پاسخگویی کرد.
وی با اشاره به نتایج اجرای طرح پایلوت برای صنایع محور غرب، اظهار کرد: در حال حاضر برای پرونده‌های پایلوت نمونه پایان کار، محاسبات درآمدی و پیش‌نویس صلح تنظیم شده و در جلسات متعددی که با صنایع محور غرب برگزار شده به تایید آنان رسیده است.
مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی شهرداری مشهد در عین حال بیان کرد: همچنین باید تایید حوزه‌های درآمدی، حقوقی و شهرسازی را اخذ کنیم. پس از اخذ تاییدیه حوزه‌های یاد شده می‌توان طرح پایلوت را برای سایر پروژه‌های مشمول مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص بازگشایی بزرگراه آزادی و تحصیل حریم املاک که در مرداد ماه ۹۷ به تصویب رسید، اجرایی کنیم.
خطیب در خصوص سایر صنابع موجود در محور غرب، گفت: از آنجا که وضعیت سایر صنایع مستقر در این محور متنوع است، لذا پیشنهادات جدید به صورت لایحه طی ماه جاری به شورای شهر ارسال خواهد شد.
گفتنی است، ۳۵ صنعت موضوع کمیسیون ماده ۵مصوب سال ۹۴ به عنوان اولویت و فاز اول انجام و سپس برای سایر صنایع مشمول مصوبه اقدامات تکمیل خواهد شد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات