شهروندان در تماس با ۱۳۷، دنبال شنیده شدن هستند/ ورود و خروج روزانه ۸۰  ...

شهروندان در تماس با ۱۳۷، دنبال شنیده شدن هستند/ ورود و خروج روزانه ۸۰ ...

شهروندان در تماس با ۱۳۷، دنبال شنیده شدن هستند/ ورود و خروج روزانه ۸۰ تا ۹۰ هزار نفر به پایانه های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: بیشتر شهروندان در تماس با ۱۳۷، در مرحله اول به دنبال شنیده شدن و در مراحل بعد به دنبال حل مشکلشان هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی که به عنوان هفتمین مدیر حمل و نقلی مدیریت شهری، با حضور در مرکز ۱۳۷ شهرداری، پاسخگوی مستقیم تماس‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان بود، در مورد جایگاه این مرکز اظهار داشت: بنده خود یکی از مخاطبان اصلی مرکز ۱۳۷ شهرداری بوده و به عنوان یکی از شهروندان مشهدی، بارها طی تماس با این مرکز، مشکلات متعددی از گوشه و کنار شهر و محله زندگی خود و آشنایان را با کارشناسان این مرکز مطرح ساخته‌ام تا آنها این موضوعات را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: ما مدیران شهری همیشه به دنبال یافتن مشکلات حوزه تحت مدیریت خود برای حل آن و رساندن مجموعه به بهترین وضعیت هستیم، حال این مشکل می‌تواند از یک چاله در یک کوچه فرعی گرفته تا برخورد نامناسب یک کارمند با یک ارباب رجوع باشد، حال که مردم با ۱۳۷ تماس گرفته و این مسائل را با ما درمیان می‌گذارند ما می‌توانیم بدون نیاز به صرف وقت جهت بازدید پی در پی از سطح منطقه و یا در پایانه‌های مسافربری، از سطح ۶ پایانه مشهد، با شبکه مسائل دست یافته و در مسیر حل آنها گام برداریم.
شریعتی افزود: شاید بسیاری از مشکلات در گذر زمان برای کارکنان و مدیران مجموعه ما به صورت روزمره درآمده و کم‌اهمیت جلوه ‌دهد، اما شهروندان در تماس با ۱۳۷، این معضلات را به ما گوشزد کرده و باعث می‌شوند این امور را در اولویت قرار دهیم.
وی بیان کرد: مجموعه ۱۳۷ کانالی دوسویه میان شهروندان و مدیریت شهری است که از طریق آن، مردم، مشکلات ریز و درشت شهر را به ما انعکاس می‌دهند. شهروندان در این تماس، دوست دارند شنیده شوند و در مرحله بعد، حل مشکل را دنبال می‌کنند.
وی تصریح کرد: باید شهروندان را در اولویت‌بندی پروژه‌ها و فعالیت‌های سازمان شریک نماییم و این غلط است که خودمان به تنهایی برای مجموعه خود تعیین اولویت نماییم که یکی از راه‌های دانستن خواسته‌های مردم برای اولویت بندی سال ۹۸، همین پیام‌های مردمی رسیده به ۱۳۷ است.
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اضافه کرد: در مجموعه شهرداری، جای مجموعه تخصصی مانند ۱۳۷ خالی بود و چندسالی است با بودن این مرکز، عملا مشارکت مردم برای داشتن شهری شادابتر امکان پذیر شده است.
شریعتی درخواست کرد یک میز کار ۱۳۷، در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مستقر گردد تا از نزدیک به رصد مسائل بزرگترین پایانه شهر پرداخته و مشکلات زائران و مجاوران را تا حل شدن از مسیر مسئولان سازمان پیگیری نماید زیرا معتقدیم ما موظفیم حتی مسائلی که در حیطه اختیارات و وظایف ما نیست را تا حل شدن از طریق دستگاه های زیربط پیگیری نماییم.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین خروجی های تماس های امروز مردم با ۱۳۷ ابن بود که ما باید نظارت هایمان را افزایش دهیم لذا مقرر شده است شرح وظایف و قیمت گذاری ها مستند شده و در معرض دید عموم قرار گیرد و بر اجرای آن نیز کاملا نظارت شود.
وی با بیان اینکه همیشه به این فکر می کنیم مسافری که به پایانه وارد یا خارج می شود، شاید اولین و آخرین مراجعه اش به شهر مشهد و این پایانه باشد، لذا باید بهترین خدمات را به او بدهیم، گفت: برای عید نوروز و استقبال از مسافران نوروزی نیز، پایانه یکی از پایگاه های خاص این حوزه است زیرا ۶۰ درصد مسافران حمل و نقل عمومی از پایانه های مسافربری وارد مشهد می شوند. در ایام عادی سال نیز روزانه حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری وارد مشهد می شوند.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات