لزوم حل و فصل بدهی فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی کشتی

لزوم حل و فصل بدهی فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی کشتی

لزوم حل و فصل بدهی فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی کشتی

رییس اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به نامه شهردار مشهد بر لزوم حل و فصل بدهی فدراسیون کشتی ایران با این اتحادیه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رییس اداره بین‌الملل و امور خارجه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: لالویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به نامه محمدرضا کلایی شهردار مشهد در تاریخ بیست و ششم دی ماه امسال مبنی بر بازگرداندن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ به مشهد، بر لزوم حل و فصل بدهی فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه کشتی جهانی تاکید کرد.
حسین کشیری افزود: در این نامه ذکر شده در حال حاضر، فدراسیون کشتی ایران درگیر مشکلاتی است و سازماندهی یک رویداد مستلزم سرمایه‌گذاری قابل توجه در اکثر حیطه‌هاست و برای فدراسیون ورزش ملی هزینه‌بردار است و سال گذشته مجبور شدیم جام جهانی در ایران را لغو کنیم.
رییس اداره بین‌الملل و امور خارجه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به نگرانی دیگر اتحادیه جهانی کشتی، بیان کرد: براساس آنچه در این نامه آمده است، بدهی فدراسیون کشتی ایران بسیار بالاست و اتحادیه کشتی جهانی خواهان حل و فصل این موضوع است.
گفتنی است؛ با توجه به قطعی شدن حضور و دعوت از تیم جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹، شهردار مشهد در بیست و ششم دی ماه نامه‌ای به لالویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی نوشت و طی آن خواستار بازگرداندن مجدد میزبانی جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ به مشهد شد. در حالی که بنا به دلایلی این میزبانی به شهری در روسیه اعطا شده است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات