جمع‌آوری معتادان متجاهر با مشارکت مدیریت شهری  ...

جمع‌آوری معتادان متجاهر با مشارکت مدیریت شهری ...

جمع‌آوری معتادان متجاهر با مشارکت مدیریت شهری میسر بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدکاظم تقوی، صبح امروز و در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تشکر از شورای شهر که فرصت حضور در جلسه علنی را فراهم آورده است، اظهارکرد: به انتخاب شورای شهر درخصوص شهردار تبریک و انتصاب محمدرضا کلایی را تهنیت عرض می‌کنیم.

سردار تقوی با بیان اینکه موضوعات اجتماعی و مردم، وجه مشترک نیروی انتظامی و مدیریت شهری محسوب می‌شود، گفت: تمامی اقدامات باید حول محور مردم حرکت کند چراکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، رضایت مردمی، موجبات رضایت الهی درپی خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وجود معتادان متجاهر چهره نازیبایی برای مشهدمقدس رقم زده بود؛ طی دوهفته گذشته، ۲ هزار نفر از معتادین سطح شهر جمع‌آوری شدند که این مهم، جز با همکاری مدیریت شهری مشهد میسر نبود.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر نقش بسزایی در کاهش جرائم خواهند داشت و تاامروز اثرات آن را شاهدیم، گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد که به سهم خود در زمینه کاهش معضلات اجتماعی تلاش کند.

سردار تقوی با بیان اینکه نیروی انتظامی با محدودیت های منابع روبروست، تصریح کرد: ظرفیت هایی که در اختیار شورای شهر هستند می‌توانند به کمک نیروی انتظامی بیایند تا خدمات ویژه و خوبی به مردم بتوان ارائه کرد.

وی همچنین به ورودی های شهر مشهد نیز اشاره کرد و گفت: مبادی ورودی شهر، زیبنده مشهدمقدس نیست و باید تمهیدات ویژه‌ای برای آن اندیشیده شود.

تقوی با بیان اینکه اعضای شورای شهر مشهد، افرادی خدمتگذار، دلسوز، توانمند و مدیر و دارای سابقه اجرایی در استان و شهر مشهد هستند که از حسن شهرت برخوردارند، اظهارکرد: این شرایط فرصت بسیار مناسبی است که باید نهایت استفاده را از آن ببریم و در جهت بهبود وضعیت کنونی گام برداریم.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات