برگزاری  جلسه کمیته ستاد نوروزی به میزبانی شهرداری شوشتر

برگزاری جلسه کمیته ستاد نوروزی به میزبانی شهرداری شوشتر

برگزاری جلسه کمیته ستاد نوروزی به میزبانی شهرداری شوشتر

جلسه کمیته ستاد نوروزی ۱۳۹۸ شوشتر با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ، عباس تلغری معاونت اداری و مالی شهرداری و عضو کمیته ستاد نوروزی شوشتر دراین جلسه با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر با همکاری سایر ادارات و ارگانها؛ با توجه به وظایف ذاتی خود برای پذیرایی هر چه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارد، گفت: تمام تلاش این کمیته و دیگر کمیته‌های ستاد نوروزی شوشتر تجربه‌ای بی‌نظیر برای مردمی است که از اقصی نقاط کشور شهرستان شوشتر را برای تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند.

غفلتی معاونت خدمات شهر شهرداری شوشتر در این جلسه از آمادگی کمال واحد خدمات شهر شهرداری برای استقبال از تعطیلات نوروزی مناسب با شان مسافران و گردشگران خبر داد.

مصطفی خادم سیدالشهدا مدیر روابط عمومی شهرداری نیز در این جلسه از مسئولین بانکهای شهرستان خواست همکاری فرهنگی خود را با کمیته ستاد افزایش داده و درکنار شهرداری ، آمادگی شهرستان را جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی بالا ببرند .
دیگر اعضای این کمیته نیز که از اعضای شورای اسلامی، مسئولین ادارات ، بانکها و شهرداران شهرهای اقماری شهرستان شوشتر تشکیل شده بود ضمن بیان راهکار های خود مصوباتی را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن نوروز ۹۸ ارائه نمودند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات