گزارش اجمالی از پایان جلسه شورای اداری مورخه ۹۷/۱۱/۰۵ با حضور استاندار محترم سمنان.

گزارش اجمالی از پایان جلسه شورای اداری مورخه ۹۷/۱۱/۰۵ با حضور استاندار محترم سمنان.

پرسیدند پایان آن جلسه چه گذشت؟

گزارش اجمالی از پایان جلسه شورای اداری مورخه ۹۷/۱۱/۰۵ با حضور استاندار محترم سمنان.

برخی دوستان طی چند روز اخیر پیرامون اتفاق پایان جلسه شورای اداری سئوال کردندبدینوسیله توضیح اجمالی تقدیم می شود.
وقتی دیدم این جلسه هم همچون جلسه قبل شورای اداری که در تاریخ ۹۷/۰۹/۱۳ در مرکز همایش های دانشگاه دامغان با حضور معاون محترم رئیس جمهور برگزار شده بود، با ارائه یک سری آمارها و تعارفات، تعریف و تمجیدها صرفاً از کارهای انجام شده روبه اتمام است، حق خود و مابقی حاضران دانستم که از آقای استاندار بخواهم یک جلسه برای کسانیکه این طرف آن میزهای رفیع و فاخر نشسته اندو ساکت وآرام مستمع فرمایشات و آمارهای زمینی و هوایی سخنرانان بوده اند، در نظر بگیرند و حرفهای آنها را نیز بشنوند تا براساس اصول حاکم بر علم روانشناسی آنگاه تفاهم و همدلی که از آن در پایان عرایض خود مطرح نموده بودند، فراهم گردد. براین اساس دست خطی کوتاه خطاب به جناب فرماندار نوشتم ” با عرض سلام و … لطف کنید دو دقیقه وقت برای اینجانب منظور نمایید. باتشکر زارع زاده “

تقاضای حقیر به دست آقای فرماندار محترم رسید و چند دقیقه بعد ان خطبه دوم ( سخنان نوبت دوم ) آقای نماینده به پایان رسید و آقای فرماندار بدون توجه و اعتنا به تقاضای حقیر و ملاحظه قواعد همکاری و مناسبات سیاسی و اداری با ذکر صلوات ختم جلسه را اعلام کرد!!

خب بنده که سرد و گرم اینگونه نامهربانیها را زیاد چشیده بودم، خودازجا برخاسته و خطاب به آقای استاندار تقاضای موردنظر ( تشکیل جلسه برای این طرف میزیها ) را مطرح نمودم و ایشان ضمن ارائه توضیحی درخصوص فلسفه برگزاری جلسات شورای اداری اصل پیشنهاد را پذیرفتند و علاوه بر آن اظهار نمودند شما همین الان بیایید و حرفهایتان را بزنید. چون جلسه طولانی شده بودوختم آن نیز اعلام گشته بودو افراد نیزاز جا برخاسته و برخی حتی صندلی های خود را ترک کرده بودند، خیلی زمان را برای ارائه دردها و کمبودهای شهر و پیشنهادات کاربردی خود و شورای شهر،مناسب حس نمی کردم؛ ولی با اصرار آقای استاندار مدعوین مجددا در جایگاه خودمستقرشدندوحقیرنیزدر جایگاه ویژه خطابه قرارگرفتم و برخی از مشکلات بخش اشتغال و کم کاری و بی مهری بانک ها در اعطای تسهیلات اشتغالزایی و همچنین طولانی بودن پروسه صدور مجوزها و… را مطرح نمودم. در بخش گردشگری و میراث فرهنگی هم از زنگ زدگی چرخ های ماشین توسعه میراث فرهنگی و ضرورت گریس کاری آنهاسخن به میان آوردم.

دربخش بهداشت و درمان آقای استاندار را به انجام یک مطالعه میدانی و پژوهشی ( بدون جهت گیری خاصی ) درخصوص مقایسه وضعیت کمی و کیفی بهداشت و درمان و امکانات موجود در دامغان با دو شهر همجوار، دعوت نمودم؛ تا آنگاه خود برسد به آنچه بر شهر و مردم ما می گذرد.
در عین حال به بخشی از کمبودهای بیمارستان ولایت و درمانگاه تامین اجتماعی اشاره نمودم که شرح آن و پاسخ مسئولین محترم از حوصله این گزارش خارج است.
ان شاءالله جلسه موعود استاندار محترم هرچه زودتر با حضور نمایندگان تشکل های مردمی، شوراهای اسلامی و .. برگزار گردد و گزارش مفصل آن جلسه را به اطلاع علاقمندان برسانیم.

قبل از پایان دادن به این عریضه لازم می دانم به این نکته اشاره کنم، وقتی به آقای فرماندار گفتم چرا وقت دو دقیقه ای برای اینجانب درنظر نگرفتید، ایشان اظهار نمودند که من متوجه درخواست شما نشدم وبه همین جهت ختم جلسه را اعلام نمودم. والله اعلم…

با سپاس
موفق و موید باشید – رضا زارع زاده ۹۷/۱۱/۰۶

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات