فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است

فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است

شهردار سنندج با بیان اینکه تعامل و ارتباط شهر داری  با دستگاههای اجرایی در حد بسیار مطلوبی است گفت: فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین  دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: جلسه شورای اداری با حضور تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: در آستانه این جشن بزرگ مردمی تمامی سازمانها و مناطق تابعه باید در جهت آماده سازی سطح شهر تلاش کنند و با توجه به اینکه امسال این ایام با ایام فاطمیه مصادف شده باید در برگزاری این جشن شئونات این ایام هم رعایت شود.

مهندس صیدی بیان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری در اکثر شهرها عدم بموقع پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است که باید رفع این مشکل در اولویت کاری تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که ما از نیروهای خدوم شهرداری توقع خدمات رسانی مناسب به شهروندان را داریم آنها هم از ما توقع پرداخت معوقه حقوق و پرداخت عیدی پایان سال را دارند.

مهندس صیدی افزود: سال گذشته در هشت ماهه ابتدایی سال ۳۸ میلیارد تومان  درآمد داشتیم و در چهار ماهه پایانی سال ۶۵  میلیارد  تومان درآمد  با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان در سازمانها وشهرداری مناطق کسب شد.

وی تاکید کرد: کمیته ویژه پیگیری مطالبات باید در این دو ماهه پایانی سال با جدیت پیگیری شود و درجهت  وصول مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی وحقوقی اقدام لازم را صورت دهند.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباط شهرداری با دستگاههای اجرایی در حد بسیار مطلوبی است، گفت: فرهنگ احترام به حق و حقوق شهر و شهرداری در بین تمامی دستگاههای اجرایی استان ایجاد شده است.

مهندس صیدی افزود: شهرداری بیش از هر دستگاهی نیاز به تعامل و ارتباط سازنده با دستگاههای اجرایی و شهروندان دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کار تمامی کارکنان شهرداری باید قرار بگیرد.

شهردار سنندج عنوان کرد: مدیریت مشارکتی و احساس تیم بودن در بین تمامی مدیران و کارکنان در جهت دفاع از حق و حقوق شهر، شهروندان و شهرداری حاکم شود.

وی افزود: همواره شهرداری در ماههای پایانی سال بواسطه آماده سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز برنامه ها و خدمات فروانی را در دستور کار دارند که باید همانند سال گذشته بتوانیم در جهت تحقق این برنامه ها و برگزاری جشن های متفاوت نوروزی اقدام لازم را انجام دهیم.

مهندس صیدی ابراز امیدواری نمود: با تعامل و همکاری همه جانبه در جهت رفع مشکلات سطح شهر و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات