توانایی آتشنشانان کرمان ارزیابی شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان:

توانایی آتشنشانان کرمان ارزیابی شد



مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: صبح امروز با انجام تست آمادگی جسمانی،  توانایی جسمی و بدنی پرسنل آتش نشانی کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی عسکری در برنامه تست آمادگی جسمانی پرسنل آتش‌نشانی کرمان، یکی از خصوصیات یک آتش‌نشان خوب را توانایی جسمی و بدنی آن ذکر کرد و افزود: بر این اساس، مدیریت بازرسی  شهرداری با حضور کارشناسان این مدیریت، به صورت فصلی تست آمادگی جسمانی پرسنل را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این دوره پرسنل آتش‌نشانی بر اساس آیتم‌های مختلف مانند دوی صد متر، بارفیکس، پرش و دراز نشست و با درنظر گرفتن  سن و وزن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

عسکری تصریح کرد: براساس این ارزیابی‌ها، توانایی و وضعیت فرد در هر دوره مشخص و نسبت به دوره قبل سنجیده می‌شود و در صورت کاهش و افت قدرت جسمانی پیگیری های لازم صورت می‌گیرد تا فرد در فصل بعد به نتیجه مطلوب برسد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: ارزیابی طی سه روز انجام می‌شود و به کسانی که در این تست نمره قابل قبولی دریافت نکنند، فرصت داده می‌شود تا در فصل بعد به استانداردهای لازم برسند.

وی گفت: هر روز دو ساعت و با حضور مسئول تربیت بدنی سازمان در ایستگاههای آتش نشانی ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: وضعیت وآمادگی جسمانی برای پرسنل مهم است. چرا که اگر در عملیات اطفای حریق و امداد نجات فرد امدادگر، توانایی و قدرت جسمانی لازم را نداشته باشند عملکرد خوبی نخواهد داشت.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۴۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات