آتش‌نشانان باید افرادی خاص با توانایی و تخصص ویژه باشند


معاون خدمات شهری شهردار کرمان:


آتش‌نشانان باید افرادی خاص با توانایی و تخصص ویژه باشند


شهرداری کرمان برای ارزیابی  پرسنل آتش نشانی به صورت دوره ای تست آمادگی جسمانی برگزار می‌کند

معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: نیروهای آتش‌نشانی جایگاه خاصی نزد مردم دارند و با توجه به حساس بودن کار آنها، باید افرادی خاص با توانایی و تخصص ویژه در سازمان آتش‌نشانی فعالیت کنند.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، دکتر مهدی نیکویی در برنامه تست آمادگی جسمانی نیروهای آتش‌نشانی شهرداری کرمان، در جمع پرسنل این سازمان  افزود: خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی کرمان افرادی با تخصص و توان بالا هستند.
وی ادامه داد: از آنجا که کوچک‌ترین اشتباه یا  تاخیر در رسیدن به محل حادثه، می تواند جان فرد مصدوم و حادثه دیده را به خطر بیندازد؛ شهرداری کرمان برای ارزیابی  پرسنل آتش نشانی به صورت دوره ای تست آمادگی جسمانی برگزار می‌کند.
وی از ایجاد کارگروه‌هایی در سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان خبر داد و افزود: نیروهای آتش نشانی براساس تخصص در این کارگروه ها فعالیت می‌کنند و هر کدام از کارگروه‌ها به صورت دوره ای، مانورهای خاصی برگزار می‌نمایند.
نیکویی خاطرنشان کرد: برای نیروهای آتش‌نشان سازمان آتش‌نشانی کرمان دوره های آموزشی برگزار می‌شود تا نیروهای آتش نشان با به روز رسانی اطلاعات و توان، در انجام مانورهای امداد و نجات یا اطفای حریق موفق‌تر عمل کنند.
وی افزود:  استان کرمان از لحاظ موقعیت های بحران سومین استان کشور است بنابراین باید نیروهایی آماده و تربیت شوند تا در شرایط بحرانی کارآمد باشند.
مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۳۲.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات