عملیات زیرسازی بولوار شهیدان محمدی در حال اجراست

عملیات زیرسازی بولوار شهیدان محمدی در حال اجراست



شهردار منطقه چهار کرمان، از اجرای عملیات زیرسازی بولوار شهیدان محمدی با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمدحسین مومنی با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری برای آبادانی، پیشرفت و توسعه شهری است، گفت: در این راستا عملیات زیرسازی بولوار شهیدان محمدی (بلوار تره و بار سابق) در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: همچنین عملیات آسفالت این بولوار در حال پیگیری است و به زودی انجام می شود.
مومنی بهسازی و ساماندهی زیرساخت های شهری، تسهیل در امر عبور و مرور شهروندان و تامین رفاه حال آنها را از جمله اهداف این گونه اقدامات برشمرد.


اجرای جان پناه و ایمن سازی زیرگذر میدان پژوهش


شهردار منطقه چهار کرمان، همچنین از اجرای جان پناه و ایمن‌سازی زیرگذر میدان پژوهش با همکاری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان  خبر داد.
مومنی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور افزایش سطح ایمنی در تردد خودروها و کاهش تصادفات در حال اجراست، گفت: این محل جهت پارک موقت خودروها (در صورت نقص فنی ) و تردد روان تر در این مسیر در نظر گرفته شده است و به زودی به اتمام می رسد.
وی هدف از این گونه اقدامات را روان سازی ترافیک، ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با انجام این گونه اقدامات بتوانیم گام موثری در زمینه کاهش تصادفات در این محدوده برداریم.

پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات گل کاری با طرح قالی کرمان در زیرگذر پژوهش


شهردار منطقه چهار کرمان، در بخش دیگری از صحبت های خود از پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات گل کاری برگرفته از طرح قالی کرمان در زیرگذر میدان پژوهش و با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری نیز خبر داد.
مومنی با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه‌ی فضاهای سبز شهری گفت: در این طرح، چهار عدد گل کاری طرح قالی به ابعاد ۲۲× ۱۵ متر برگرفته از طرح قالی کرمان که معروف به ترنج است اجرا و در آن بیش از ۶۰ هزار گل فصلی متنوع کاشته می‌شود.
وی افزود: در این راستا ۲ طرح تا پایان سالجاری و ۲ طرح نیز در سال آینده به بهره برداری می رسد و همچنین کاشت گل فصلی این دو طرح نیز به زودی انجام می شود.
مومنی با اشاره به اینکه طرح قالی کرمان به عنوان یک طرح اصیل سنتی محسوب می شود، تصریح کرد: این طرح با گل کاری در زیرگذر میدان پژوهش اجرا می شود تا  صنایع دستی شهر کرمان به صورتی چشم نواز و زیبا در معرض دید همگان قرار گیرد.
وی از شهروندان خواست تا شهرداری را در راستای ایجاد محیطی سبز و زیبا و نگهداری از فضاهای شهری یاری کنند.


مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۶۵۲۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۷۴۲۰.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۹۸۷.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات