ورود کامیون ها به داخل شهر بدون مجوز تردد ممنوع است


ورود کامیون ها به داخل شهر بدون مجوز تردد ممنوع است


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: ورود کامیون ها و ماشین های سنگین به معابر شهری، خارج از زمان تعیین شده در مجوز تردد، ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی آبادی افزود: معابر شهری به دو منطقه A و Bتقسیم شده اند که ورود کامیون ها به مرکز شهر که به عنوان منطقه A شناخته می شود، تابع مقررات و ساعت های خاصی از روز است.

وی خاطر نشان کرد: تردد در مرکز شهر و مناطق پرتردد از جمله تقاطع غیر هم سطح آزادی، خیابان های استقلال، شریعتی و شهید بهشتی تنها در روزهای تعطیل هفته و در روزهای دیگر هم فقط بین ساعت های دو تا چهار صبح مجاز است.
زنگی آبادی تصریح کرد: تردد در منطقه B یعنی مراکز کم تردد از جمله حاشیه ها از هفت صبح تا هفت شب مجاز است به شرط این که مجوز تردد از سوی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری صادر شده باشد.
وی خاطرنشان کرد: درهر صورت کامیون داران برای تردد در هر دو منطقه باید از سازمان حمل و نقل و ترافیک مجوز تردد بگیرند، در غیر این صورت از سوی  پلیس راهور از تردد آنها جلوگیری می شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمان گفت: در مجوز صادر شده مسیر و ساعت تردد، همچنین محل رفت وآمد و توقف خودرو مشخص می شود تا نماینده سازمان  از محل مورد نظر بازدید کند و در صورت وارد شدن خسارت به آسفالت یا فضای اطراف به سازمان گزارش دهد.
وی افزود: در صورتی که راننده کامیون موارد اصولی را رعایت نکند و نیز باعث تخریب آسفالت یا محیط اطراف شود؛ مشمول جریمه شده و در صورت تکرار، از صدور مجوز تردد آن به داخل شهر جلوگیری می شود.


مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۵۲۱.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات