رسیدگی به درخواستها و مشکلات بهره برداران و ذی نفعان باید تا حصول...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بر رسیدگی به درخواستها و مشکلات بهره برداران و ذی نفعان باید تا حصول به نتیجه تاکید گردید.

در این نشست که با حضور مدیرعامل رئیس گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت و جمعی از بهره برداران، کشاورزان، متقاضیان و سرمایه گذاران محلی و مالکان اراضی تملک شده برگزار گردید بر لزوم رسیدگی به درخواستها و مشکلات همه ذی مدخلان تصمیمات و فعالیتهای اجرایی شرکت و نیز وظایف جاری آن و لزوم رصد شکایات و درخواستها تا حصول نتیجه تاکید گردید. درویشی با اشاره به وظایف گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات از همه بخشهای سازمانی درگیر با درخواستهای مردمی خواست با دقت نظر و ضوابط موجود و با رعایت کامل حق و حقوق اربابان رجوع ضمن تکریم آنان مسایل را در چارچوب قانون و انصاف پیگیری نمایند.

در ادامه نشست عمومی ۳۵ نفر از متقاضیان برای حضور در ملاقات عمومی ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت به بیان عرایض و مشکلات خویش پرداخته و دستورات لازم برای پیگیری درخواستهای آنان صادر گردید. در این نشست درویشی با اهمیت بسیار بالای اهتمام جدی برای رضایتمندی اربابان رجوع و تاکید مجدد بر صیانت از منابع آب لزوم هماهنگی های بین سازمانی بیشتر برای رسیدگی به دعاوی و مشکلات را خواستار شد.در این نشست مسایلی همچون شکایت از وجود چاههای غیرمجاز توسط متعدیان به منابع آب، مشکلات برخی از مالکان پروانه های بهره برداری، درخواست حفرچاه، درخواستهای شخصی و... مطرح گردید و مقرر گردید بعد از ثبت درخواست توسط گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت پیگیری های لازم به عمل آید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات