برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری بدمینتون برادران وزارت نیرو به...

دومین دوره مسابقات بدمینتون برادران صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای و در مجموعه ورزشی این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه محمد علایی رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان و حاضرین در این دوره از مسابقات  از تلاش همه همکاران و مدیرانی که چه در گذشته و چه در حال برای راه اندازی و نگه داشت این مجموعه زحمات زیادی کشیدند قدر دانی نمود .

وی در بخشی از سخنان خود با یاد آوری این که روح سالم در جسم سالم است و تعالی روح در جسم سالم امکان پذیر است، به ورزش بعنوان یک ضرورت روز اشاره کرد و افزود کارکنان شرکت های آب و برق با توجه به رسالت خدمت رسانی به مردم باید همیشه با نشاط و شاداب در راه تعالی سازمان های شان تلاش نمایند که این امر با ورزش امکان پذیر است .

خانم قزل باش رییس گروه بدمنیتون وزرات نیرو ضمن تشکر از میزبانی شرکت آب منطقه ای گفت استقبال خوبی از سوی شرکت ها در دو مین دوره مسابقات شده است و این استان پتانسیل خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری دارد. وی اظهار امیدواری کرد در سال آینده با استقبال بیشتر استان ها بتوانیم مسابقات را بصورت تیمی برگزار نماییم .

اسماعیلیان مدیر شورای ورزش صنعت آب و برق استان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد حضور ورشکاران در استان را غنیمت دانست و گفت کمتر وزراتخانه ای داریم که مسابقات در این سطح برگزار کند که این در راستای توجه ما به نیروی انسانی است و باعث تقویت جسم و روان همکاران می شود .

حسن بادامکی دبیر اجرایی این دوره  از مسابقات در تکمیل این خبر افزود این دوره با حضور ۷۲ ورزشکار در قالب ۱۵تیم از شرکتهای صنعت آب و برق کشور  به مدت ۳ روز و بصورت انفرادی و دونفره برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات