بهره برداری از یکی دیگر از نیروگاههای مقیاس کوچک در اصفهان

بهره برداری از یکی دیگر از نیروگاههای مقیاس کوچک در اصفهان

با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان

بهره برداری از یکی دیگر از نیروگاههای مقیاس کوچک در اصفهان

با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان فاز اول نیروگاه ۱۶ مگاواتی مقیاس کوچک توسط بخش خصوصی در محل شهرک صنعتی مورچه خورت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در فاز اول این طرح با استفاده از ۴ مولد ۲ مگاواتی ساخت کشور آلمان ۸ مگاوات انرژی مورد نیاز این منطقه صنعتی تامین میگردد.

این گزارش حاکیست : مراحل ترخیص و نصب ۴ دستگاه مولد دیگر نیز  به انجام رسیده و بهره برداری از آن تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

گزارش مذکور اضافه کرد: کلیه هزینه های مربوط به احداث این نیروگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی (شرکت توکا فولاد) انجام شده و با بهره برداری از این نیروگاه و سایر نیروگاههای احداث شده در منطقه مشکلات افت ولتاژ شهرک صنعتی مورچه خورت مرتفع میگردد.

بنابراین گزارش در این شهرک صنعتی از قبل نیز نیروگاههای سروش صنعت اسپادانا و آتی لوله سپاهان به مرحله بهره برداری رسیده و احداث نیروگاه ۸ مگاواتی آرا سلولز فارس نیز در دستور کار قراردارد.

در پایان گفتنی است در حال حاضر حدود ۱۵۰ مگاوات نیروگاه پراکنده در مقیاس کوچک در مناطق تحت مدیریت برق منطقه ای اصفهان در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده که در راستای اهداف پدافند غیر عامل و کمک به بهبود ولتاژ شبکه بسیار موثر بوده است.


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات