به میزبانی برق باختر برگزارشد                         جلسه بررسی ارتقاء زیرساخت بستر مخا

به میزبانی برق باختر برگزارشد جلسه بررسی ارتقاء زیرساخت بستر مخا

جلسه بررسی مشکلات پروژه ارتقا بستر مخابراتی جهت قرائت مکانیزه کنتورهای بازار برق با حضور معاون مخابرات وپشتیبانی فنی شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، مدیر دفتر سنجش وپایش این شرکت ، مدیران عامل و دفاتر بازاربرق شرکتهای توزیع برق استانهای مرکزی ، لرستان و همدان ، به میزبانی شرکت برق منطقه ای باختر برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی برق باختر در ابتدا" عباسی" ،معاون مخابرات و پشتیبانی شرکت مدیریت شبکه برق ایران گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با چگونگی اجرا پروژه apn در سطح کشور( در۱۰ شرکت برق منطقه ای ) و قرائت کلیه کنتورهای منصوب در مبادی تولید ، انتقال و توزیع در لایه انتقال و فوق توزیع ، توسط شرکت مدیریت شبکه و افزایش تعداد قرائت ها در برنامه های آتی ، جهت برآورده شدن نیاز های شرکتهای برق منطقه ای و شرکتهای توزیع و نیز فعال شدن فرآیند موازنه انرژی پستها در مبادی خطوط، ترانسها وفیدرهای ۲۰کیلوولت در سامانه سنجش و پایش انرژی ، ارائه نمود.
این گزارش می افزاید :در ادامه مدیران عامل شرکتهای توزیع نیز با توجه به اهمیت موضوع تلفات و محاسبات صحیح آن ، به اعلام نیازها و مشکلات خود در زمینه استفاده هرچه بهتر از دیتاهای موجود پرداخته و در این زمینه راه حل هایی نیز ارائه گردید.
براساس این گزارش " نصرتیان"معاون بهره برداری برق باختر در پایان ضمن اشاره به اهمیت کار انجام شده گفت: امکان سنجش میزان انرژی در مبادی مختلف و در بازه های زمانی کوتاهتر ، به تلاش هر چه بیشتر در حوزه پایش اطلاعات موجود ، رفع اشکالات احتمالی ، بر لزوم همکاری هر چه بیشتر شرکت برق منطقه ای و شرکتهای توزیع نیازمند است.
براساس این گزارش ،طبق برنامه ریزهای بعمل آمده ، پروژه مذکور از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا پایان آذرماه در کلیه پستهای تحت پوشش شرکت برق منطقه ای باختر عملیاتی گردید.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات