برگزاری مانور ضربتی مدیریت بحران در منطقه برق نیاوران

نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با هدف اصلاح و بهینه سازی در محدوده هایی از منطقه برق نیاوران، اقدام به اجرای مانور ضربتی مدیریت بحران،کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ،در این مانور که با همراهی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت، روز پنج شنبه ، چهارم بهمن ماه، به همت نیروهای عملیاتی منطقه برق نیاوران و با همکاری مناطق برق رودکی، آزادی، و امور دیسپاچینگ شمالشرق، به عنوان مناطق معین، در محدوده وسیعی از شهرداری منطقه یک تهران، برگزار شد، آمادگی اکیپ های اجرایی وسرعت عمل در پاسخگویی مناسب در زمان بحران، مورد ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش؛ در این مانور که نیروهای ناحیه ده سازمان آتش نشانی شهر تهران ، سازمان اورژانس شهرک قائم ،ستاد مدیریت بحران شهرداری ناحیه ده، منطقه یک تهران ،پلیس راهور منطقه پانزده و عوامل کلانتری قائم و راهنمائی و رانندگی  منطقه یک نیز، حضور داشتند، عملیات پیشگیرانه بهره برداری و اصلاح و رفع معضلات شبکه هوایی و زمینی در محدوده ای وسیع، به صورت ضربتی، انجام شد.
شایان ذکر است؛  بر اساس سناریویی از پیش تعیین شده، در این برنامه، نسبت به اطفای حریق و نجات فرد حادثه دیده در تاسیسات برق ، ترمیم شکستگی پایه فشار ضعیف و همچنین تعمیر و سرویس پست های زمینی و اصلاح انشعابات و اصلاح سرخط های فرسوده این منطقه نیز، اقدام شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات