دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز

در این دیدار که دکتر ذوقی از اعضای هیات مدیره و از اساتید دانشگاه، دکتر شفق از مشاورین سازمان و از اساتید دانشگاه و برخی از مدیران سازمان حضور داشتند، در ابتدا مهندس غلامی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سازمان، به مهم ترین برنامه های در دست انجام سازمان از جمله موضوع مجریان ذیصلاح ساختمانی و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان اشاره کرد و موفقیت اجرای این طرح ها را نیازمند حمایت جدی دستگاههای مسوول استان دانست.

وی همچنین با اشاره به اقدامات زیرساختی در حال انجام در سازمان از جمله فراهم کردن زیرساخت های الکترونیک برای تحقق سازمان الکترونیک، الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمان را گام مهمی در جهت شفاف سازی و تسریع و تسهیل ارایه خدمات به اعضا و شهروندان برشمرد.



رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ضمن اعلام آمادگی سازمان برای همفکری و همکاری در خصوص مسایل فنی، عمرانی استان از جمله مسایل مرتبط با محیط زیست، ترافیک و شهرسازی، عدم دعوت از نمایندگان سازمان برای حضور در برخی نشست های مرتبط در سطح استان را موجب از دسترس خارج شدن ظرفیت بزرگ متخصصان سازمان برشمرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز در سخنانی ضمن تبریک انتخاب هیات مدیره جدید سازمان آرزوی موفقیت برای ایشان برای انجام وظایف و مسوولیت های پراهمیت شان، با تاکید بر پتانسیل های فراوان سازمان نظام مهندسی ساختمان، حضور نماینده سازمان در جلسات مهم استان را ضروری برشمرد.



مهندس ارتقایی همچنین با تقدیر از تلاش های هیات مدیره سازمان در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز، بر ضرورت تشکیل منظم جلسات مشترک همه نهادهای مسوول در امر ساخت و ساز در جهت هماهنگی هر چه بیشتر به منظور اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان و سایر قوانین فنی و شهرسازی تاکید کرد و از برگزاری دور جدید این جلسات با هماهنگی استانداری البرز خبرداد.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات