اطلاعیه پیرامون  آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردان های فنی وتعیین صلاحیت معماران تجربی

اطلاعیه پیرامون آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردان های فنی وتعیین صلاحیت معماران تجربی

موارد مهم در برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردان های فنی وتعیین صلاحیت معماران تجربی

۱ -  کارت شناسایی آزمون بهمن ماه ۹۷ بر روی وب سایت آزمونها به نشانی ( www.inbr.ir ) ارائه می گردد که هر یک از داوطلبان با وارد نمودن مشخصات مربوطه میتوانند پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه نمایید.

۲- داوطلبین شرکت در آزمون بهمن ماه ۹۷ مطابق با راهنمای شرکت در آزمون ، در صورتی که در روز آزمون کارت شناسایی آزمون و کارت عضویت سازمان استان و یا کارت شناسایی معتبر عکس دار را به همراه نداشته باشند ، حتی با ارائه تاییدیه ثبت نام مجاز به شرکت در جلسه آزمون نمی باشند.

۳- درب های ورود به جلسه آزمون صبح، ساعت ۸:۰۰ و آزمون بعد از ظهر ساعت ۱۴ بسته خواهد شد. لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی، در محل حوزه امتحانی ذیربط حاضر باشند . هر گونه تاخیر در ورود به جلسه غیبت تلقی شده و از شرکت داوطلب در آزمون بعد از ساعت شروع آزمون ممانعت خواهد شد .

۴- رد و بدل کردن هرگونه یادداشت ، جزوه ، کتاب و ماشین حساب توسط داوطلبان در جلسه آزمون اکیداً ممنوع است.

۵- استفاده از کتاب و جزوه در جلسه آزمون مجاز می باشد، ولی امانت گرفتن جزوه و کتاب وگرفتن هر نوع یادداشت از سایر داوطلبان در محل آزمون اکیداً ممنوع می باشد و در صورت مشاهده موارد مذکور، ضمن ثبت در صورتجلسه ثبت تخلف، پاسخنامه مربوطه تصحیح نخواهد شد .

۶- استفاده از رایانه کیفی ( laptop ) ، ماشین حساب های مهندسی دارای قابلیت های استفاده از سیم کارت و تلفن و یا حافظه جانبی، تبلت، ساعت هوشمند و سایر وسایل های الکترونیکی با عملکرد مشابه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

۷- استفاده از میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه در جلسه آزمون ممنوع می باشد.

۸- هرگونه تبادل اطلاعات، ایجاد مزاحمت برای سایرین، ایجاد بی نظمی در جلسه آزمون، خارج کردن پاسخنامه و دفترچه های سوالات و ... طبق آیین نامه داخلی برگزاری آزمون ها به عنوان تخلف محسوب شده و با متخلفان مطابق با ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

تذکر مهم:  به استناد دستورالعمل نحوه رسیدگی به تخلفات داوطلبان آزمون های صدور پروانه اشتغال بکار مهندسی، چنانچه مصادیق تقلب و تخلف مطابق مفاد دستورالعمل مذکور برای داوطلبی محرز شود و یا توسط عوامل اجرایی صورتجلسه ثبت تخلف تنظیم گردد، برابر ضوابط ضمن ابطال نتیجه آزمون مورد نظر، محرومیت از آزمون های آتی از یک یا ده دوره آزمون ( بسته به مورد ) منظور خواهد شد.

  • حداقل دوره محرومیت برای موراد تخلف ناشی از وسایل الکترونیکی غیرمجاز نظیر دوربین، تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و ...  و تخلف های سازماندهی شده گروهی، محرومیت شرکت در ۵ دوره آتی آزمون های ورود به حرفه خواهد بود.
  • جهت اطلاع بیشتر از شرایط برگزاری آزمون، قسمت راهنمای شرکت در جلسه آزمون بهمن ماه ۱۳۹۷ در سایت ( www.inbr.ir ) قبل از حضور در جلسه آزمون توسط داوطلبین محترم،  مطالعه گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات