رسیدگی به مشکلات شهروندان دردیدار چهره به چهره با  مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی گیلان

رسیدگی به مشکلات شهروندان دردیدار چهره به چهره با مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی که درمرکز اصلی شهردرحال برگزاری است ، ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در نشستی صمیمانه با مردم به بررسی مشکلات ومسائل آنها پرداخت .
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با بیان اینکه در دیدارهای چهره به چهره بدنبال تسهیل در خدمات رسانی بهتر و تسریع در پاسخگویی مطالبات مردمی هستیم ،افزود: ملاقا تهای مردمی نقش مهمی در پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع و ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد.
وی افزود: باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار چهره به چهره ، این جلسات فراهم می شود که در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون ، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف با هم اندیشی مدیران قسمت ها در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.
همچنین شهروندان می تواند بدون حضوردر اداره کل راه وشهرسازی استان،ازطریق درگاه اینترنتی https://gilan.mrud.ir/ در"بخش ارتباط با مدیرکل" مستقیما با مدیریت دستگاه ارتباط حاصل نمایند.
گفتنی است برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مدیرکل راه وشهرسازی گیلان سه شنبه های هرهفته در دفتر مدیرکل برگزار می گردد که علاقه مندان می توانند جهت هماهنگی برای حضور دراین دیدار یک روز قبل با شماره تلفن های ۳۳۱۱۴۶۵۳-۳۳۱۲۹۰۰۵ تماس حاصل نمایند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات