برگزاری نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز در موضوع تبریز ۲۰۱۸ در حاشیه نماز جمعه

برگزاری نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز در موضوع تبریز ۲۰۱۸ در حاشیه نماز جمعه

به گزارش شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز فردا در آغاز ایام الله دهه فجر در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار می شود.

او افزود: این نمایشگاه در ساعت ۱۰ صبح افتتاح شده و در معرض دید عموم شهروندان قرار می گیرد.

حمیدی ضمن تقدیر از حساسیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نسبت به عملکرد تبریز ۲۰۱۸ گفت: شهرداری تبریز فراتر از تکلیف سازمانی برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را با محوریت معرفی تاریخ و فرهنگ تبریز برای رویداد تبریز۲۰۱۸ برگزار کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز در این رویداد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تلاش خود را  فراتر از تکلیف سازمانی انجام داده است.

او صدور رایگان مجوز پروانه ساخت ۲۲ هتل و مسافرخانه و بهره برداری از مرکز همایش های بین المللی شهرداری، ساماندهی بازار تبریز و تلاش برای تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا را از مهمترین اقدامات شهرداری تبریز برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ دانست و گفت: انجام ۱۷۶ عنوان برنامه  در قالب جشنواره، همایش و اجلاس، سمپوزیم و هفته های فرهنگی و مسابقات ورزشی و نمایشگاه در سطح  ملی و فراملی در مجموعه شهرداری تبریز به منظور رویداد تبریز  ۲۰۱۸ انجام شده است.

حمیدی ادامه داد: برگزاری ۷۱ عنوان نمایشگاه و نشست ملی و بین المللی، امضای هفت تفاهم نامه، برگزاری ۱۷ هفته فرهنگی و خواهر خواندگی، تبلیغ در تمامی مراکز استان‌ها، برگزاری برنامه‌های رسانه‌ای و آموزشی و ملی و فراملی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

گفتنی است نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز در موضوع تبریز ۲۰۱۸ پس از بازدید نمازگزاران به مدت یک هفته در یکی از مراکز فرهنگی شهرداری در معرض دید عموم خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات