پژوهش ها باید کاربردی و مرتبط با مسائل مدیریت شهری باشند/ چرخه پژوهش نباید از حرکت بایستد

پژوهش ها باید کاربردی و مرتبط با مسائل مدیریت شهری باشند/ چرخه پژوهش نباید از حرکت بایستد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: ضروری است پژوهش ها در مرحله اول کاربردی باشند تا بتوان مستقیم مورد بهره برداری قرار داد و سپس در قالب موضوعاتی همچون مشکلات و مسائل مدیریت شهری ارائه شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه طرح ها و مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری ارومیه اظهار کرد: تمامی پژوهشها در شهرداری ارومیه باید دو محور عمده داشته باشند و بر اساس آن به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: از این رو ضروری است پژوهش ها در مرحله اول کاربردی باشند تا بتوان مستقیم مورد بهره برداری قرار داد و سپس در قالب موضوعاتی همچون مشکلات و مسائل مدیریت شهری ارائه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدفمند کردن پژوهشها امری بسیار ضروری است، گفت: مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه، فضایی قابل تامل و بسیار عالی برای پژوهش در سطح شهر وجود آورده که در سالهای آینده تاثیرات کاربردی و بسزایی در ارومیه می گذارد.

حسین دوستی یادآور شد: اداره پژوهش و خلاقیت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه را نیز به عنوان بازوی اجرایی مرکز پژوهشها میدانیم و این دو مجموعه در کنار هم قطعاً خدمات بسیار خوبی برای مدیریت شهری انجام می دهند.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه پژوهش در امور تصریح کرد: چرخه پژوهش نباید از حرکت بایستد و تمامی همت خود را بکار بسته ایم و در این راستا تلاش می کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از آثار ارسالی به نخستین نمایشگاه طرح ها و مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد:  تمامی مقالات و پژوهشها مورد داوری و تقدیر قرار خواهد گرفت و طی سال ۹۸ و در روز فناوری اطلاعات از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات