رشد  و پیشرفت هرمجموعه ای مرهون پژوهشهای علمی و کاربردی است/ پرسنل شهرداری ارومیه به فکر درآمدهای پایدار باشند

رشد و پیشرفت هرمجموعه ای مرهون پژوهشهای علمی و کاربردی است/ پرسنل شهرداری ارومیه به فکر درآمدهای پایدار باشند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز رشد  و پیشرفت هرمجموعه ای مرهون پژوهشهای علمی و کاربردی است و در تمامی کشورهای توسعه یافته این مقوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمدرضا علیزاده امامزاده در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه طرح ها و مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی کارکنان شهرداری ارومیه اظهار کرد: شاخصه مهم برای ارزیابی میزان موفقیت هر مجموعه کارهای پژوهشی آن است و هر چقدر کارهای پژوهشی بیشتر شود شاهد بهبود عملکرد خواهیم بود.

وی افزود: امروز رشد  و پیشرفت هرمجموعه ای مرهون پژوهشهای علمی و کاربردی است و در تمامی کشورهای توسعه یافته این مقوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نیت در پژوهش باید نیت الهی بوده و تحقیق زمانی مفید و معنادار است که برای خداوند باشد.

علیزاده یادآور شد: تمامی پرسنل شهرداری ارومیه باید با رویکرد درآمدزایی برای شهرداری تلاش کنند و کارهایمان باید در خصوص پیشرفت وتوسعه شهرداری و رونق امور باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید کارکنان شهرداری ذهنیت پیشرفت و کسب درآمدهای پایدار داشته باشند، ادامه داد: آشنایی با پیشینه های پژوهشی یکی از مهمترین ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: همکاران شهرداری به کمک مدیریت شهری بیایند و هرکسی در جایگاه خود به درآمدهای پایدار بیاندیشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات