رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: اولین اولویت بودجه ۹۸؛ تامین معیشت کارکنان و پرداخت دقیق حقوق

اولویت اول بودجه سال ۹۸ شهرداری تامین معیشت کارکنان و پرداخت دقیق حقوق کارمندان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری و توجه به بافت فرسوده و آسیب‌پذیر شهر ارومیه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : دکترمحمد رضا علیزاده امامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش ، در خصوص پرداخت حقوق‌های معوقه اظهار کرد: حقوق ۶ ماهه اول سال را باتلاش‌هایی که انجام گرفته تا پایان امسال تمام و کمال پرداخت خواهد شد و همچنین طبق طرحی که توسط خود شهرداری ارائه‌شده حقوق‌های ۶ ماهه دوم سال بر اساس عملکردهای صورت گرفته پرداخت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  در خصوص تخفیفاتی که شهرداری برای بدهی‌های مردم ارائه می‌دهد، بیان کرد: لایحه تقدیمی شهرداری برای ارائه تخفیفات جهت صاف کردن بدهی‌های مردمی توسط شورای شهر تصویب‌شده که در ۶ ماهه دوم سال تخفیفاتی که برای بدهی‌های مردمی مصوب شده ۲۰ الی ۲۵ درصد است و امکان افزایش نیست به همین دلیل رسانه‌ها باید در این امر شفاف‌سازی لازم را انجام دهند چراکه برخی از مردم تفکر تخفیف جدید دارند.

وی افزود: از رسانه‌ها خواستاریم که به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند که هیچ‌گونه تخفیفی به‌غیراز تخفیف ۲۵ درصدی برای صاف کردن بدهی‌های مردمی ارائه نخواهد شد چراکه این درصد در شورای اسلامی شهر مصوب شده است.

دکترعلیزاده امامزاده اذعان کرد: مردم بدهی عوارض‌های خود را پرداخت کنند چراکه کارکنان و پرسنل شهرداری با این پرداختی‌ها امرارمعاش می‌کنند به این دلیل که شهر را مردم و شهردار اداره می‌کنند و به همین منظور مردم و اقشار مختلف شهر، باید به وظیفه قانونی خود که پرداخت بدهی برای آبادانی و اداره کرد بهتر شهراست آشنا باشند.

این مسئول در خصوص لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تشریح کرد: اولویت اول بودجه سال ۹۸ شهرداری تامین معیشت کارکنان و پرداخت دقیق حقوق کارمندان،اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری و توجه به بافت فرسوده و آسیب‌پذیر شهر ارومیه می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: این سه اولویتی که در لایحه بودجه ۹۸ شهرداری ارومیه آمده ازجمله اولویت‌های مهمی است که اجرایی خواهد شد اما از همه مهم‌تر پرداخت حقوق‌های کارمندان است که در موعد مقرر پرداخت شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات