پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر

پیام مشترک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه فجر

متن پیام بدین شرح است:

باسمه‌تعالی

انقلاب ما انفجار نور بود.

حضرت امام خمینی (ره)

بی‌شک همراه شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره(س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب بانام کربلای عشق گره‌خورده است .

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه درصحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم‌شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت .

دوازدهمین روز بهمن هرسال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود رهبر آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می‌خورد .انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند .

دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش‌های اسلامی، به خون سیدالشهدا (ع) تاسی کردند و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری نمودند . تقارن ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، امکان بهره‌گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی را برای ملت ایران فراهم می‌سازد.

این‌جانبان ضمن عرض تسلیت ایام جان‌سوز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، ایام فرخنده دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت حماسه‌آفرین و انقلابی و همشهریان محترم و شهیدپرور مبارکه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حضرت دوست توفیق احیا و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران عزیز را خواستاریم.

سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

سجادخالوزاده-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات