برپایی مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی محلات  ...

برپایی مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی محلات ...

برپایی مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی محلات شهرداری با حضور ۲۴ تیم/ حمایت باید از ورزش باشد و نه ورزشکار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، نشست خبری سومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی محلات شهرداری مشهد- یادواره پهلوان عباس گلمکانی- با حضور سید مسعود ریاضی، شهردار منطقه ۲ و جمعی دیگر از مدیران شهری و ورزشی برگزار شد.

سیدمسعود ریاضی، عضو شورای شهر مشهد و رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه این دوره از مسابقات با مشارکت شهرداری منطقه ۲ و هیئت کشتی استان برگزار می‌شود، اظهارکرد: این حمایت از ورزش مایه خرسندی است و برپایی چنین مسابقاتی دستاوردهای بسیار خوبی درپی خواهد داشت.

ریاضی با بیان اینکه تیم کشتی نوجوانان استان در مسابقات قهرمان ایران شده است، گفت: سال گذشته به رتبه چهارم دست پیدا کردیم و این قهرمانی افتخار بزرگی است.

وی در ادامه افزود: مسابقات کشتی جام موسوی سال گذشته با حمایت شهرداری مشهد برگزار شد؛ بدنبال رونق کشتی فرنگی هستیم و بدون شک این رونق، بسیار کمک‌کننده است.

ریاضی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در رده سنی نونهالان خراسان بزرگ در اردیبهشت ماه سال آینده خبرداد و تصریح کرد: این مسابقات با حضور کشتی‌گیران کشورهای پارسی زبان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های شهرداری که در حوزه کشتی انجام شده است، گفت: حمایت باید از ورزش باشد و نه ورزشکار؛ هرموقع که خلاف این رویه انجام شده، از اهداف خود فاصله گرفته‌ایم چراکه حمایت از ورزشکاران باید پایه‌ای باشد و به ساختار قهرمانی توجه داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات