۱۳۷ یکی از بخش های موثر در مجموعه مدیریت شهری/  ...

۱۳۷ یکی از بخش های موثر در مجموعه مدیریت شهری/ ...

۱۳۷ یکی از بخش های موثر در مجموعه مدیریت شهری/ پروژه «رودباره» ۲۵ اردیبهشت کلنگ خواهد خورد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیزدهمین هفته از چهارشنبه های پاسخگویی با حضور سید مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برگزار شد.

ریاضی پس از پاسخگویی بیش از ۲ ساعت به تماس های شهروندان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن تبیین اهمیت ۱۳۷ در گسترش ارتباطات مردمی با بدنه مدیریت شهری، اظهارکرد: ارتباط با مردم باید مبادی مشخص و روشنی داشته باشد و مردم بتوانند به آسانی با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی با تاکید بر اینکه این ارتباط باید به شکل مشخص و اساسی باشد، گفت: ۱۳۷ نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کند و بخش عمده‌ای از مشکلات بدین سبب حل و فصل می‌شود.

ریاضی، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را یکی از بخش های موثر در مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: فعالیت در این مرکز بسیار دشوار است و همکاران این مجموعه کار بسیار سختی دارند و به نوعی سنگ صبور شهروندان محسوب می‌شوند.

عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: موقعیت ۱۳۷ به عقیده بنده باید تحکیم و تقویت شود؛ این موضوع نیازمند مطرح شدن در کمیسیون مربوطه بوده و نظر تمامی اعضا پیرامون این موضوع اخذ شود.

ریاضی در ادامه صحبت های خود به تشریح چشم‌انداز اولیه از اقدامات در دست اجرا توس پرداخت و اظهارکرد: این محدوده پروژه‌ای مهم با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد تومان در حال اجرا دارد؛ بسیار خرسندیم که شهردار نیز به این موضوع علاقه‌مند بوده و با سرعت مناسبی نیز پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: طرحی نیز با عنوان «رودباره» در مسیر کشف‌رود و پل کشف‌رود درنظر گرفته شده است؛ طرح فاز یک، هفته نخست اسفند ارائه خواهد شد و امیدواریم پیش از ۲۵ اردیبهشت سال آینده طرح اجرایی آن کلنگ بخورد.

ریاضی با بیان اینکه پروژه پردیس دیگر پروژه درنظر گرفته شده برای توس است، گفت: این پروژه از پل کشف‌رود آغاز شده و تا جلوخان پیش می‌رود؛ پیش‌نویس قرارداد این پروژه آماده شده و امیدواریم به نتیجه برسد و در بازه ۹ ماه تا یکسال به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس همچنین از تصویب طرح راهبردی توس در استانداری خراسان رضوی و ارسال آن به شورای عالی خبرداد و اظهارکرد: شرکت عمران و بهسازی توس نیز توسط معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال پیگیری است و آستان قدس و سازمان همیاری شهرداری های استان نیز در این خصوص اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات