آغاز دوباره عملیات لکه گیری و بهسازی معابر شهری

آغاز دوباره عملیات لکه گیری و بهسازی معابر شهری

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حسین خیر خواه با اعلام این خبر، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم سال جاری فاز دوم عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهری با توجه به عدم بارندگیها عملیات لکه گیری در چندین نقطه از شهر شروع شد.
معاونت عمران شهرداری با اشاره به اینکه پروژه لکه گیری از ابتدای بلوار بهشتی اجرا گردیده است، گفت: در این مرحله با تهیه و خرید ۶۰۰ تن آسفالت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال عملیات ترمیم آسفالت و حفاری های بلوار امام رضا(ع) و منطقه باغ یغمایی را که در برخی از قسمتها به دلیل آسفالت شکافی های صورت گرفته، آسفالت آنها از بین رفته در روزهای گذشته طبق برنامه کاری در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساندیم.
وی افزود: از دیگر اقدامات اخیر پرسنل عمران جمع آوری آبنمای داخل پارک ملت است که با توجه به خرابی آن و نیازی که به اضافه شدن معابر تردد عمومی در این پارک احساس میشد و از جانب همشهریان محترم نیز مورد تقاضا بود جمع آوری و این نقطه آسفالت ریزی گردید.
مهندس خیرخواه بیان کرد: انشاله در فاز بعدی اجرای عملیات لکه گیری که تا قبل از شروع سال جدید به مرحله اجرا در خواهد آمد، خیابن شهید امیری و کوچه های فرعی خیابان آیت اله کاشانی با توجه به فرسودگی و قدمت آسفالت این محدوده ها در دستور کار ما قرار گرفته است.
این مقام مسئول در شهرداری چناران، خاطرنشان ساخت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که با توجه به ماههای پایانی سال ۹۷ و اجرا و اتمام عملیات لکه گیری و آسفالت معابر عمومی سطح شهر رضایت شهروندان را به بار آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات

      سلام دوسال است از خيابان كاشاني 2 و 4 گدر نكرده ايد ؟ آسفالت خيلي خراب است !