چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر چناران در سال ۹۷ برگزار شد.

چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر چناران در سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری وشورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین جلسه علنی شورا در سال ۹۷، گفت؛ با حضور اعضای شورا، شهردار و کارشناسان شهرداری مباحث مدیریت، هزینه‌ و درآمد شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به جهت رفع مشکلات مالی ایام آخر سال که معمولا اکثر شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، راهکارهای مختلفی از سوی کارشناسان شهرداری در جلسه مطرح شد که پس از بررسی این موضوعات توسط اعضای شورا، مصوب و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ گردید.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران، بیان کرد: چون کارگروه درآمدی شهرداری نیز با حضور روسای ادارات مختلف این اداره فعالیت خود را در غالب برگزاری جلسات تنظیم بودجه برای سال آینده شروع کرده است، مقرر شد مصوبات کمیته مزبور جهت بررسی بیشتر و اخذ تصمیم نهایی به شورا ارائه گردد.


این عضو شورای شهر چناران با اشاره به حضور ریاست جدید ثبت احوال و کارشناسان این اداره در جلسه هفتگی شورا، گفت: تصمیمات خوبی در این نشست مشترک از سوی طرفین اتخاذ گردید و ضمن طرح موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت ثبت احوال شامل مباحث جمعیتی و برنامه‌های این اداره جهت خدمت‌رسانی بیشتر علیرغم مشکلات اداری موجود بر گسترش تعاملات مشترک تاکید شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات